ciprian muntele

care e visul unui vamaiot esuat?

Posted by muntele on July 10, 2008

plaja corbu plina cu fani parazitii si mihai margineanu.

niste capate patrate si seci- desi mi-e teama ca-i doar unul in cazul asta- s-au gandid sa rezolve problema. asa ca au un trantit un festival de muzica la corbu (wtf?!?), al carui afis, asta, chiar are nume misto pe el. pentru trigon, spre exemplu, merita mers si la palatul peles, daca e nevoie.

congrate, ati reusit sa mai tufeti o plaja.

si apropo, o scena mica la vadu nu faceti? ca acolo berea cred ca inca e 25 de mii.

32 Responses to “care e visul unui vamaiot esuat?”

  1. mits said

    as fi vrut sa scriu ceva, dar am obosit. revin mai tarziu

  2. licurici said

    tot mai bine la gărâna 🙂

  3. vasilyi said

    desi nu am fost pana acum nici macar o singura data la corbu, cred ca pot spune fara sa gresesc AM reusit sa mai futEM o plaja
    daca as avea rabdare, as cauta in arhiva fiecaruia referiri exacte la aceasta plaja.
    caci “vestea” a circulat din gura in gura, fie ea virtuala sau organica, fara vreo selectie, fie ea si nenaturala.
    de ce n-am mers la corbu?
    nu cred ca pot pune punctul pe i in cepriveste motivul
    probabil pentru ca mergea toata lumea
    pentru ca prea se vorbea si-n stanga si-n dreapta de loc si pentru ca se mergea (si vorbea despre) in grup.
    singura data cand m-a tentat cu adevarat sa merg a fost cand am auzit prima oara de el, de la un singur prieten, iar restul din grup (de geografi, mind you) nu stiau ca-i “practicabila” plaja…
    nu, n-am obosit (inca)
    doar ca simt ca-i tardiv sa ne aratam reciproc cu degetul, cu sentimentul ca nu stim ce inseamna sa ne furam singuri caciula, si ca e mereu vina colegului de banca.
    v-am pupat pe palaria de soare cu boruri largi cat un umbrar

  4. Druida said

    Mai, afisul ala e o gluma… desi mai ramine sa ma/ne lamurim cine l-a fabricat. A, ca l-a fabricat ff bine, e alta poveste :).

    Dar despre Corbu si Vadu si investitori s-a vorbit si azi-dimineata, la stirile ProTV… ca despre noul paradis al investitorilor!!! 😦

  5. andreea said

    da, din fericire e un fake. mi-a stat inima in loc

  6. anne said

    nu e fake. e chiar foarte pe bne.
    acum, stau si ma gandesc asa: pe http://www.plajacorbu.ro am gasit planul de dezvoltare urbanistica. include terenuri de golf, mai mult mi’e nustiucum sa tastez.

    atunci, poate ‘stem noi foarte in urma. si festivalul asta vrea o rebrandare inspre bine. ca de nebranduit deja nu mai putem vorbi. un fel de alege raul cel mai misto.

    ce confuza m’am trezit.

  7. anne said

    bune*

  8. andreea said

    concertu nu e anuntat nici la kumm nici la parazitii pe site, deci am sperat…. am vazut reportajul d la protv. scarbos. hai sa ne ftem toata tara si sa distrugem si cele mai mici locuri ramase nevatamate, cu hoteluri si discoteci cu manele! am fost in spania pe o plaja foarte frumoasa si foarte turistica. avea o singura terasa pe distanta de cativa kilometri. era interzis contstruitul. noi de ce nu facem asa si dezvoltam urbanistic tot ce-i curat? ne mai tre o suta de ani sa intelegem ca tre sa ne protejam natura. of. ce cliseist a sunat asta.

  9. transp said

    http://www.zecepentrumare.ro/
    deci nu e glumă, dar nici rău nu e

  10. muntele said

    nu inca.

  11. licurici said

    vezi că mâine apune la 20.59 😉

  12. transp said

    care nu încă?
    păi dacă deja e mai rău, de unde şi mai rău?

  13. muntele said

    ma transp, oare daca festivalul asta se facea in vadu, tot la fel de bucuros ai fi fost?

  14. muntele said

    licurici, vezi ca weekendul viitor o sa ai mult soare. nu stiu, presimt.

  15. licurici said

    …şi de nu va fi aşa, ai încurcat-o :))

  16. transp said

    daca vadu ar fi ajuns cum e corbu acuma, da, m-as fi bucurat sincer
    no, din surse sigure stiu de muzica house si manele in corbu
    asa ca… eu ma duc la zece pentru mare ăştia

  17. andreea said

    mai bine nu merge nimeni. sa sabotam primul festival din una dintre ultimele zone libere. (ma rog, mai e vadu, gura portitei.. acolo poate se gasesc unii sa faca festival next year)

  18. muntele said

    transp, prin faptul ca te duci intr-un loc in care stii ca sunt manele si house, pe care le condamni, apare deja contradictia. ai sa-mi spui ca te duci la concerte? pai eu nu despre eveniment vorbesc, ci despre efectele lui colaterale. grave, si la care va contribui din plin si acest festival.

    pentru cineva caruia ii place sa merga in astfel de zone libere, esti, totusi, mult prea tolerant.

  19. transp said

    păi acuma, dacă e stricat, ce să fac?
    petiţie? să nu mă duc, în sistem de solidaritate cu ce e acuma corbu?
    sau să îmi iau prietenii şi să ne bucurăm de trigon, de al jawala, de kumm şi de timpuri noi?
    eu nu tolerez, doar mă prezint acolo.
    e cu totul altă treabă.
    şi nici nu aş face aşa: să merg acolo şi să strâmb din nas cu “uite ce-a ajuns corbu'”; ce naibii, ce la oamenii ăia mi se pare totul logic. it’s just the way we are.
    pana mea…

  20. transp said

    şi cu vama e la fel, şi aşa va fi cu tot ce înseamnă bucată de plajă în România.
    o mare sală liberă de umbrele şi de concerte… în aer liber… şi în linişte.
    n-ai cu cine…

  21. muntele said

    pai, vezi, asta e, vorbim nitel de lucruri diferite. (la trigon as merge si eu. si inca in maini.)

  22. transp said

    sau na, că tot plânge lumea, pe oriunde aud de festivalul ăsta
    să zicem că ar fi fost în Vamă
    de ce ne-am fi dus imediat, fără să ne plângem ca acum?
    Corbu mai e puţin şi ajunge un fel de surogat de Vamă (nu ştiu, presimt, na, şi presimt bine, dacă nu in bine, cel puţin în mai rău)
    mă şi mir cum de nu vorbim de: tren constanţa-bucureşti ţşpe lei; microbuz spre năvodari… ţşpe lei; gratis la concertele ălora în corbu… priceless.
    pentru că cel puţin pentru mine, chiar dacă am şi oleacă de revoltă… mi se pare minunat să fiu acolo.
    deci, ne vedem la concertele ălea au ba? pe urmă putem eşua în toate sensurile posibile 🙂

  23. muntele said

    cand o sa ne vedem o sa-ti zic ce ma leaga pe mine de locul ala. si de ce am luat-o usor personal.

  24. Cougar said

    “eu nu tolerez, doar mă prezint acolo.” – asta e antologică.

    ficăţel, nu te zbîrli. asta-i viaţa. ne cumpărăm insulă?

  25. muntele said

    numai daca vine si vladutz.

  26. anne said

    ma lasatz s’o administrez eu?
    va cant la ghitara in fiecare zi, ca inca mai tin minte mugur de fluier.

  27. transp said

    @cougar
    da, doar ma prezint acolo
    la una sau dintre formatii :trigon si aljawala (poti sa pui si un sau intre ele)
    astea imi plac, la astea ma duc, cu oricine are placerea a veni cu mine

  28. Darius said

    Măi, muntele. Hai, băi, muntele, acuma serios.

  29. muntele said

    da, recunosc, n-am luat-o personal, ci mult prea personal. oricum, mi-a trecut. e suficient un mircea toma la vamă.

  30. la Sf. Gheorghe este totul distrus deja? Stiu ca’i un festival de film acolo la care n’am fost niciodata, din pacate.

    @Andreea – zici ca acolo, in Spania, era interzis construitu’, construitu’ de ce?
    la Corbu se vrea construitu’ de cultura, bun simt si pet’uri atuncate unde trebuie.

    haideti sa nu aruncam cu prejudecati deocamdata… mergem, vedem, ne “simtem” bine si’apoi mai discutam.

  31. andreea said

    Morcoveata: construitul de orice pe plaja sau pe malul marii. era pustiu si pustiul e frumos. io zic sa lasam natura, cata mai e neatinsa, asa cum e, sa ne bucuram de ea. am distrus deja asa de mult din pamant. hai sa tinem cultura in oras, sa umplem orasul de cultura. sti cate orase sunt in tara asta moarte si fara cultura si cu peturi aruncate.. numai unde trebuie nu? dar decat sa invii si sa cureti un loc mort, mai bine distrugi unul viu si-l ingropi in betoane… ma rog.. umila mea parere. la corbu este sat, by the way, nu? de ce nu umplem satu corbu de cultura. ca doar romanu vrea sa sara din hotel direct in mare… sunt atatea statiuni moarte pe malul marii. cine mai merge in venus, saturn, eforie. de ce nu fac acolo frumos si nou, si cultura. construim, ne saturam de loc, il parasim, construim mai departe, pana nu mai ramane o bucatica de plaja curata? uite si la bucuresti. un centru plin de case asa de frumoase, dar parasite, in care stau tigani, si pe margine orasului se tot intinde, se tot construieste. de ce sa renoveze centru, ca e scump… cand pot sa se intinda pe baragan, ca e larg… bine.. asta nu-l compar cu marea.. doar ideea de a construi inutil cand deja ai atata construit si numa bun de folosit. ce m-am intins. mai bine-ti scriam un mail :))

  32. deci: http://www.plajacorbu.ro/proiect.htm – oricum pe plaja din Corbu, din pacate, intra excavatoarele. in plus, mi’am adus aminte de ce vorbeam cu cineva odata… cu salvatu’ asta… bai nene… voi dac’ati fi trait in Corbu, in satu’ ala… ce parere ati fi avut?
    pentru satenii de acolo credeti ca’i bine sa stea pustiiti, sa manance numa’ lapte si oua toata viata si sa n’aiba sansa la o dezvoltare economica? o firma de termopane, un loto-prono, un supermarket. adica… sa’nteleg ca vrem plaje pustii… mergem la Vadu, mergem nu stiu… in locuri care nu stau pe langa oameni care au nevoie de dezvoltare. deci pune’te in locul unui locuitor din Corbu si ia vezi… ce parere ai de festivalu’ asta!

Leave a Reply

 
