ciprian muntele

imi vine, de ciuda, sa-mi dau cu tastatura in cap

Posted by muntele on July 4, 2008

nici n-a inceput b’estfest si deja mi s-a acrit. ma simt ca o punga cu lapte la 30 de grade in soare. am vazut abia aseara programul festivalului. in imensa lor inspiratie, astia au pus manu chao simultan cu nelly furtado. asta pentru ca, fata de anul trecut, a mai aparut si o a treia scena.

pentru mine, mai exista totusi o speranta. am inteles ca si anul asta va fi screaming van. dubita aia in care iti bagi capul printr-o deschizatura si urli cat poti tu de tare vreo 30 de secunde. timp in care esti inregistrat. minunata idee! voi lasa acolo un mesaj organizatorilor. promit sa dau tot ce am mai bun.

23 Responses to “imi vine, de ciuda, sa-mi dau cu tastatura in cap”

  1. Nane said

    zic să-ţi iei role şi faci ture între scene

  2. licurici said

    uite o problemă adevărată! oare cum ai să te descurci? :)))))

  3. muntele said

    iti pare tie rau ca nu vii la b’estfest, las ca stiu eu.

  4. Cougar said

    bă. nelly n-are să cânte ce cântă ea. nu te mai strofoca aşa. n-ai văzut-o-n ultima vreme pe la televizor?

  5. muntele said

    nici tu n-ai bilet, daca imi aduc eu bine aminte.

  6. Niji said

    Imi era atit de ciuda pe siguranta ta de ieri. pfff.
    Asadar Cip, lasa ca facem maraton. E mic romexpo asta. ;))

  7. licurici said

    evident că îmi pare. cum altfel? 🙂

  8. muntele said

    sa-ti zic ce avion ai acum de la cluj pana la bucuresti? 🙂

  9. licurici said

    ai putea. 😀 doar că nu mai sunt bilete. m-am interesat 😀

  10. muntele said

    daca ai fi facut-o din trei surse, poate ca altfel puneai problema acum. 🙂

  11. licurici said

    din păcate, la tarom am o singură sursă 😦

  12. licurici said

    ei, tinere domn, cum te-ai descurcat într-un final?

  13. muntele said

    ei, draga doamna, a fost minunat. si sa stii ca m-am intalnit cu multi clujeni, dar nu cu chiar atat de multi cat as fi vrut eu. 🙂

  14. licurici said

    ca să fie atât de mulţi câţi vrei tu, poate ar trebui să vii în cluj 😀 (bine că nu citeşte zoo blogu’ tău că iar ar comenta 😀 😀 )

  15. muntele said

    e, probabil ca ne-ar trimite undeva pe la mijloc. pe la brasov, asa. 🙂

    si o sa vin si la cluj, sper ca ai trecut de primele 10 pagini.

  16. licurici said

    oooo… păi, în cazul ăsta, o să ajungi în cluj peste vreo 10 ani. bine ş-atunci 😀

  17. muntele said

    eiii, o sa mai ajung eu pana atunci. cum spuneam, trebuie sa-mi rezolv depresia lasata asta iarna acolo din cauza vremii.

    oricum, nici nu ai idee cat m-ai bucurat cu raspunsul tau de mai sus. inseamna ca tu chiar ai sa faci ceea ce trebuie sa faci. asta era cel mai greu pas. iar pas inapoi nu prea mai exista in cazul asta.

  18. licurici said

    ei, nu. sunt maestră în pași înapoi 🙂

  19. Ana Maria said

    Nu e Zoo, da’ is eu… 🙂

  20. muntele said

    e, acum dacă tot ai venit, bine ai venit, te rog, nu menaja pe nimeni.

  21. Ana Maria said

    Stitzi voi (doi) ce vreau sa zic, ca v-am mai zis-o! 🙂

  22. muntele said

    întotdeauna am zis că un deget bine aşezat pe obraz face infinit mai mult decât doi pumni la ficaţi.

  23. Ana Maria said

    …sau poate asteptati pina vin si io in septembrie, sa bem berea aia…

Leave a Reply

 
