ciprian muntele

azi, stiri pozitive. maine, la fel

Posted by muntele on July 4, 2008

inainte sa lucrez la radio, mi-am dorit foarte mult sa lucrez la radio. imi imaginam o lume plina de oameni misto. am ajuns la radio, si bine am facut. la clandestino am doar oameni misto in jurul meu care, uneori, ma fac sa rad in timpul stirilor. 🙂

26 Responses to “azi, stiri pozitive. maine, la fel”

  1. vluduluu said

    e, tu eşti şi mai sufletist, aşa.
    ţie dacă-ţi arăt degetu’, te unflă rîsu’ urgent.
    d-aia-i toată lumea-nnebunită după tine.
    fete, băeţi, nu contează.

  2. excelent, multumesc! :)))))

  3. licurici said

    e-nnebunită lumea după tine? zici? 😀

  4. muntele said

    il cunosc pe zulu de mai sus, n-a baut de 5 zile. e in sevraj, nu-l baga in seama. 🙂

  5. licurici said

    modestule 😀

  6. laura said

    tres joli 😛

  7. anne said

    za mor io, ge dare.

  8. muntele said

    ar vi vrumoz din bardea da ză nu mori.

  9. anne said

    ingerg, dogmai am luad galgiu.

  10. Cougar said

    imbordand e ză nu moară mundele.
    adigă, gine le mai vage jdirile ălora de la glandezdino?

  11. anne said

    ihi, laza, mai bubi du bizdrui..nigiodada.

  12. Andreea said

    Distractie mare la stiri :))

  13. Andrei said

    Cand ai inceput sa razi ca nebunu la stirile Radio de dimineata lu’ Vijelie cu tot cu angajat civil… nu te-ai mai sinchisit sa te pui pe net…si nici sa multumesti colegilor, care din respect, fumau pe balcon. Asa se uita prietenii intre ei…
    Asa e in viata,… cine rade la stiri rade mai bine…

  14. muntele said

    :))))) cred că mă bucur totuşi că acel moment mai există doar în memorie.

  15. muntele said

    sper.

  16. licurici said

    19 grade în cluj? ca să vezi… cam frig pentru ora 11.00 🙂

  17. licurici said

    ps: ‘neaţa şi ţie

  18. muntele said

    aoleu, sa nu zici ca-s 28 si eu dau temperatura de la ora doua noaptea.

  19. licurici said

    😀 habar nu am câte grade sunt. eu mă iau după ce spun ăştia de la radio. cred că ei ştiu ce vorbesc :)))

  20. muntele said

    aiurea. ai uitat pe ce post al blogului te afli.

  21. licurici said

    mda. ascult postu’ de radio care nu trebuie. mă voi reorienta 😀

  22. muntele said

    ntz, degeaba. la lansare tot vin.

  23. licurici said

    o să fie furtună atunci

  24. gabriel said

    bine ca nu te-ai speriat prea tare cind te impingeam de la spate la bacau intr-o vara nu prea departe… cheers…gabi

  25. muntele said

    e mai bine că m-ai împins de la spate şi că nu mi-ai dat şuturi în fund. 🙂 noroc, domnule! mă bucur să aflu de tine.

  26. gabriel said

    aveai stofa,monser…d’aia….cred ca tre’ sa-ti spun LMA or HB azi,eh?
    stii ca Alfa face 15 ani la sf lunii? poate ne auzim pi acolo,bre..

Leave a Reply

 
