ciprian muntele

veşnicia imaginaţiei s-a născut la hollywood

Posted by muntele on July 2, 2008

vreu să vă recomand un film. abia l-am văzut şi-s încă debusolat. eu mă impresionez uşor. un film de văzut doar la mall, sau pe cât posibil într-un cinematograf. nu vă duceţi la el aşteptând mari roluri de actor, şi, în general, nu vă duceţi la el dacă: beţi apă plată cu lămâie, folosţi evantai ca să scăpaţi de căldură, v-aţi luat bilet la b’estfest ca să vedeţi nouvelle vague sau dacă atunci când vedeţi sânge aveţi nevoie de cineva care să vă dea două palme.
deci, wanted. este apogeul din acest moment al scenariştilor de la haliud. ăsta trebuie luat doar ca exerciţiu de imaginaţie. nu faceţi greşeala să vă duceţi la film, nu în sensul clasic. mergeţi să vedeţi o joacă. o joacă teribil de mişto, plus o angelina jolie la fel de senzuală, un morgan freeman impecabil şi, surpriza filmului, james mcavoy, îl ştiţi din the last king of scotland. un actor mai degrabă bun pentru filme de epocă, aici e însă plini de muşchi şi teribil de asasin.
o minunăţie de film şi care m-a făcut să mă simt penibil, eu crezând până acum că am imaginaţie. n-am. dar am aflat că se poate.

7 Responses to “veşnicia imaginaţiei s-a născut la hollywood”

  1. licurici said

    da’ se pupă? ca dacă nu se pupă, e degeaba :))))

  2. muntele said

    desi filmul are +18, ghinion, doar se pupa. asta e marele lui minus. 🙂

  3. licurici said

    vaaaai, cum nu ştii tu ce înseamnă un film bun 😀

  4. doinash said

    @licurici: Ba nu. Eu ii dau credit lu’ muntele ca filingu’ lui simte de departe un film bun. :-p Doh, pana la proba contrarie…

  5. licurici said

    eu glumeam 😦

  6. Niji said

    si eu tot asteptam sa inceapa alt film despre Mariane Pearl
    m-am tot uitat la bilet de o suta de ori crezind ca am gresit filmul

    n-a fost sa fie

    okeiut filmul…de actiune … eu romantica de mine am apreciat sarutul :)) (nu)

  7. gabriel said

    muntele..vrei sa vezi un film bun..incearca “In Bruges” … nu stiu daca a ajuns in romanica,eu l-am vazut acum citeva saptamini pe dvd aci..un spectacol vizual si o desfatare pt amatorii de accente englezesti… gabi

Leave a Reply

 
