ciprian muntele

A nins în Vamă!

Posted by muntele on June 29, 2008

vama veche poate fi un loc foarte fain, depinde cu ce ochelari priveşti.
în weekend, clandestino a sărbătorit crăciunul în stil australian şi, deloc surprinzător, oamenii se simt foarte bine lângă moş crăciun chiar dacă n-au sutien. mai ales doamnele.

e foarte mişto să te plimbi pe plajă în vamă veche, iar lumea să-ţi cânte moş crăciun cu plete dalbe. ceea ce mă face să cred că, de fapt, vama e salvată deja, ea trebuie doar lăsată în pace.

imaginile de mai jos sunt marca oix.

update: mai multe poze si aici.

9 Responses to “A nins în Vamă!”

  1. anne said

    ce la fix ii vin lu’ tanti aia ochelarii. zici ca’s ochii ei.

  2. anne said

    si privirea mosului E. cade tot la fics.

  3. muntele said

    a, chiar, uite-l si pe mos craciun in poza!!!

  4. andreea said

    multumesc pentru ochelari. au fost tare amuzanti. i-am uitat, din pacate, pe terasa. maine imi fac timp sa vad dragoste in vremea holerei.

  5. transp said

    vezi că ţi-am trimis şi eu pozele
    sărbăutori fericite de răcoritoare de la 7 grade-n sus vreau să zic ;))

  6. Alexandru' said

    Si eu care credeam ca-s prea beat…

    Si… v-ati bronzat cu ciucuras?

  7. transp said

    a, şi să nu uit
    clickă-mă

  8. Cougar said

    nasol. foarte nasol.
    UN SINGUR OM în fundul gol, O SINGURĂ FEMEIE topless n-am văzut.
    foarte, foarte nasol.

  9. transp said

    păi şi eu cum îi tot zic să se uite în pozele de la mine, şi el nimica!!
    acolo e topless, vreo 4

Leave a Reply

 
