ciprian muntele

green’go go home- it’s official

Posted by muntele on June 25, 2008

vocile mele interioare, surse demne de incredere, imi spun ca nici vara asta nu va veni u2 in romania. si ca sa fiu sigur ca nu va pierd prin grecia, la albena sau in vama, va anunt de pe acum ca ecologizarea de anul asta se va tine pe 23 august( douazeci si trei august doua mii opt). aproape sigur, daca nu ne-o iau altii inainte, vom face curat pe acelasi traseu ca si anul trecut: bucegi/ cota 2000 – cota 1.400. (anul asta. de anul viitor, probabil schimbam traseul.)

plecam sambata dimineata- cu trenul, ne montam corturile la cota 2.000 si, tot sambata, o taiem intr-un traseu. joc de glezne, cum ar veni. cine vrea, se poate caza la cabana miorita, asta daca e destul de inspirat sa faca rezervare inainte. cu mult timp inainte.

duminica, la fel ca si anul trecut, de dimineata coboram fara rucsaci(pe care o sa ni-i ia telecabina), dar cu sacii cu gunoaie in mana, pana la cota 1.400.

anul asta nu ne mai da nimeni saci, deci tre sa ni-i procuram singuri. aia de rafie sunt cei mai buni. astept sugestii pentru o sponsorizare.

daca vreti sa va reamintiti sau sa vedeti ce s-a intamplat anul trecut, intrati aici.

31 Responses to “green’go go home- it’s official”

  1. alinapro said

    Da da da da da!!!!!!!

  2. doinash said

    It’s a deal!

  3. perfect. sunt acolo na…

  4. Nane said

    Deci tre sa-mi iau cort

  5. vasilyi said

    DOAAAMNE!
    Da’ ce viata aveti, de puteti confirma pt evenimente ce se vor petrece peste O LUNA?!?!?!?!!!!!
    Tztztztztz

  6. muntele said

    doua luni.

  7. Georgiana Ivan said

    See u there..

  8. Elena Popa said

    semnez prezenta garantat 🙂

  9. şi io şi io

  10. mits said

    cort, saci, pantaloni scurti…sa bugetez de peacu’ 🙂

  11. rapuunzel said

    trage o liniuţă pe perete pentru încă unu.

  12. Cougar said

    mă, nu ştiu ce să zic.. plănuiam să mă-nsor fix pe 23 august.
    da’ acuma, ce să fac. nu mă mai însor.
    şi nici logodnică nu cred că mai e cazu’ să-mi caut.

    voi m-aţi adus în halul ăsta.
    vin.

  13. muntele said

    si mergi cu noi, nu-i asa?

  14. shumudica said

    cam cati saci va trebuie? 200 -300?
    sacii sa fie din rafie? rafia nu este reciclabila ! deci …nu este ecologizare , este curatenie de vara dupa mizerabili

  15. muntele said

    ma, ma scuzi ca nu ma duc sa strang gunoaie de pe munte cu niste galeti de lemn mai mari.
    tu fa rost de saci si mai vorbim noi dupa.

  16. nemo said

    bah..da!

  17. Cougar said

    muntele, nu ştiu. vedem. da, traseul de ecologizat îl facem toţi, laolaltă, fics ca anu’ trecut. până acolo, mai vedem. poate plec înainte.. etîcî. vorbim de mâine, pe forum.

    promit să nu mai vin în slip. hă.

  18. dadatroll said

    Lei noi sau din aia vechi?

  19. andra gheorghe said

    vin si eu …si eu…:d

  20. david said

    Lasa domnule Cougar,ca vin eu in slipi de data asta. Hah!

  21. muntele said

    să ştii că eu mă bazez pe tine. numa că dacă vii în slip, ia-l pe ăla de blană, zic.

  22. david said

    Da acelasi trio de anul trecut daca nu mai multi.Cat despre slip,tot la cor vreau sa dorm,deci il iau pe ala de toamna iarna. 🙂

  23. david said

    cort

  24. Remus said

    DA! Cel putin eu si apoi VOI in concurs TROFEU-CARAIMAN in Bucegi

  25. Remus said

    Pentru David:
    conform “forumurilor de specialiate”, se recomanda slipul de trei anotimpuri! (Cica vara …. , iarna trebuie sa fie izoterm si, obligatoriu, impermeabil – poti sa stii????)

  26. Druida said

    Aveti nevoie si de cineva care sa faca prezenta si sa numere sacii, nu? 😛

  27. muntele said

    stai sa facem noi rost de saci.

  28. Remus said

    estimativ, care este numarul necesar de saci?

  29. muntele said

    am pus dublul sacilor de anul trecut. adica 120, minim, anul asta.
    desi eu as spera la un 150.
    de rafie.

  30. mihaela m said

    deci vin ….dupa sziget sau stufstock sau ce va fi una dintre ele vin…bocanci tre sa imi iau..poate iau si grinciu cu mine sa va scoata si voua peri albi ca mie mi-a scos destui

  31. mihaela m said

    cred ca daca cumparam fiecare cite 20 saci de rafie adik 20 de lei cheltuiti nu se face gaura prea mare in buzunar

Leave a Reply

 
