ciprian muntele

nice things. sau nu.

Posted by muntele on June 20, 2008

fara nici un fel de legatura unele cu altele:

– am facut traseul romana-eroilor-crangasi-drumul taberei si retur pe bicicleta. si mi s-a reconfirmat o covingere mai veche, aceea ca pentru soferi nu existi ca biciclist. si te mai latra si cainii pe strada. deci, sanatate, prefer metroul(spun asta la doar cateva ore dupa ce era sa-mi cumpar tzoaclă).
-azi plec in vama.
-de saptamana viitoare ne ocupam de ecologizare.
– am facut cel mai odios amestesc culinar posibil, azi am mancat 10 banane si o shaorma.
-da, plec in vama, ma duc sa inalt un zmeu. sau nu.

undefined

null

2 Responses to “nice things. sau nu.”

  1. Nane said

    cand zici ne ocupam de ecologizare te referi la dat telefoane, facut liste?
    sau nu mai are loc pe 23 august?

  2. vlîdîlîu said

    cîte s-au întîmplat de-atuncea.
    cîtă experienţă de viaţă am mai căpătat.
    cît hardcore în poze.
    bă, ce nostalgic, parc-ar fi toamnă.

Leave a Reply

 
