ciprian muntele

am întâlnit şi bucureşteni relaxaţi

Posted by muntele on June 8, 2008

clandestino s-a ţinut de cuvânt şi a fost la street delivery. şi bine a făcut. pentru mine(şi nu doar), asta e una din zilele alea minunate pe care bucureştiul ţi le oferă atunci când te aştepţi mai puţin. pentru că nu-i puţin lucru să stai de vorbă în doar câteva ore cu sute de bucureşteni care râd relaxaţi atunci când îi pui să urle ca tarzan.

clandestino se va ţine de cuvânt şi aşa cum a promis va da două ipoduri nano pe zi, o lună, de-aici înainte.

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

3 Responses to “am întâlnit şi bucureşteni relaxaţi”

  1. anne said

    aaaaAAAAaaaaaAAAAAaaaaaaaaa…!!

  2. Nane said

    mai organizati, nu?
    adica na, acu daca am scapat de sesiune as trece si eu pe la voi (as in pe la stanul vostru, da?)
    da sa nu trec degeaba 😛

  3. nokia 2760 said

    mi se pare geniala ideea, bravo! adevarul e ca nu ma asteptam la atata bunavointa din partea lor! ce bine…pana acum n-am intalnit decat bucuresteni intepati pana peste poate, de genul ”..ce facem dupa-masa, mergem in mall?” cred ca asta e dovada clara ca nu trebuie niciodata sa generalizam si sa traim cu idei preconcepute..pana la urma oameni deschisi si ZAMBITORI se gasesc chiar si acolo unde te astepti mai putin

Leave a Reply

 
