ciprian muntele

sunt negru in ceru’ gurii.

Posted by muntele on June 3, 2008

pe maini, pe buze si tricou. am mancat cele mai misto dude negre care exista inca in viata in bucuresti.

insa, spre deosebire de acum 20 de ani, n-a aruncat nimeni cu apa sau borcane dupa mine. semn ca nu chiar toti taranii s-au mutat din provincie in bucuresti. (iar aici nu stiu daca sa pun iconul ala cu zambet sau pe ala care face jmeker cu ochiul.)

9 Responses to “sunt negru in ceru’ gurii.”

  1. doinash said

    Noroc ca nu mai stai cu ai tai, caci sigur ar fi fost scandal pentru ca AI PATAT SI TRICOUL ASTA !!!! (cum pateam eu de fiecare data :-))

  2. laura said

    am vazut si eu azi dude negre, intr-un copac undeva pe langa victoriei.. dar n-am ajuns pana la ele.. ale tale de unde-au fost?

  3. muntele said

    ale mele sunt pe lângă romană. mai spre ambasada cubei, aşa.

  4. tot mai bune’s alea din cimitir. sa vezi acolo ce negre îs.

  5. Nane said

    Oricum, el ajunge mai usor pe la ele (dude).
    cred ca-l ajuta inaltimea

  6. muntele said

    si istetimea, si curajul, si iubirea de mosie si de fii.

  7. Cougar said

    duuuuuuuuude
    sweeeeeeeeet
    duuuuuuuuude
    sweeeeeeeeet

    mărcuţa, here we come!
    da’ nu stăm mult.

  8. gvolrăgdoănlaă3u3 said

    mtoăy, mulţi te regretă la mărcuţa.
    le-am trimis poze cu tine de la vadu şi ţi-au pregătit o cămaşă trendy.

    mai pe scurt, ne laşi ?

  9. nokia 2760 said

    stie cineva cum se zice in engleza la dude negre? ha-ha-ha, daca as incerca sa-i traduc unui vorbitor de limba engleza ce mananc dude negre i-as zice asa ‘black dude’ !!! ar suna cam xenofob, dar pana iau un dictionar sa ma lamuresc raman la varianta asta! 🙂 si da, sa nu uit, caut dude negre prin piete de ani de zile si nu mai gasesc, trebuie sa fac o vizita pe la bunici

Leave a Reply

 
