ciprian muntele

piatra craiului.

Posted by muntele on May 27, 2008

un unchi de-al meu cu multă inspiraţie m-a dus dus prima oară la munte în piatra craiului. aveam 15 ani pe atunci. m-a avertizat  că fie n-am să mai calc niciodată pe vreo stâncă, fie am să-mi cinstesc apoi numele cum se cuvine. exact aşa mi-a spus. am tot cinstit de vreo 10 ori munţii ăştia de atunci, şi de fiecare dată, fără excepţie, îi găsesc mai frumoşi. sunt munţii mei de suflet.

16 Responses to “piatra craiului.”

  1. anonimălăul said

    peatra craiului e-a dracu’ de frumoasă cînd nu te-aleargă ursulina.
    şi e bine de aflat că ai suflet, şi ceva înlăuntru.
    (am fost cam emo, nu ?)

  2. muntele said

    astept povesti pe vlog.

  3. vladalau said

    aş face-o dac-aş mai fi înscris acolo.
    hăhăhăhăhăhăhăhăhăhăhă

  4. Nane said

    parca respir mai usor de cand cu fotografiile tale.
    vladă, mai eşti.într-un fel. te-ai transferat doar temporar în guest.cred.

  5. Cougar said

    ştiaţi că am să citesc aici. sau sunt eu cu capul.

    deci, de 33 de minute am intrat în săptămâna fără forum.
    dacă nu mă-nsor până vinerea viitoare, staţi liniştiţi. nu mă mai însor niciodată.

  6. muntele said

    eu zic s-o aduci diseară la vernisaj. şi să-i arăţi ce prieteni mişto şi înţelegători ai.

  7. cazetanamata said

    văleu, văleu, văleleu.
    dar munţii sunt frumoşi. eu personal m-am cam săturat de ei, că vreo 16 ani din viaţă i-am tot … cum zicea muntili mai sus … dar mă bucur că sunt alţi oameni cu suflet ne-emo, care îi mai … cum zicea muntili mai sus.
    totuşi, al’ceva cred că vroiam să zic. a, da! mîţ, stai %&/¤#”() în banca ta şi vezi-ţi de treburi, nu te mai însura, că nu e nici o şmecherie să te însori. fii bărbat, las-o pe mai încolo, când n-o să mai ai încotro. dacă te însori de pe-acuma, atunci pe unde mai scoţi cămaşa?

  8. muntele said

    cata vreme camasa e calcata, n-are importanta cum o mai scoate.

  9. Cougar said

    e luni. am intrat în cea de-a patra zi fără forum.
    nici nu mai ştiu cum arată la faţă.
    coafura rezistă.

    voi ce mai faceţi?

  10. muntele said

    ti-e putin rusine, asa-i?

  11. vladalau said

    muntele, cine-i mă ăla ? că sănătos nu e.
    ce-l tufe grija ce facem noi ?

  12. muntele said

    lasa-l. ieri a fost 1 iunie si nu l-a sunat nici unul dintre noi. iti dai seama ce-i in sufletul lui.

  13. vladalau said

    eu l-am sunat pe purcel, că mi-era foame.
    aveam fantezii cu el în cuptor.
    tu te rîdeai.

  14. Cougar said

    ceea ce mă îngrijorează mai tare e că de vreo săptămână am telefoanele închise
    şi voi nu ştiţi.

  15. vladalau said

    nu moare purcelu’ cînd vor căţeii. se pare.
    (mnuletey, mutăm forumu’ aici, că aici-s încă vladalau)

  16. nokia 2760 said

    mai stie cinava “”Imnul Pietrei Craiului””? m-a apucat nostalgia tot uitandu-ma la poze si incercam sa mi-l amintesc, dar numai linia melodica imi revine in minte. E drept, nu l-am mai cantat de cand n-am mai pus piciorul pe muntii astia, care dupa mine sunt cei mai misto din tara noastra. Un foc de tabara, o chitara si putin vin…de atat ai nevoie. Ah, si de un suflet linistit…

Leave a Reply

 
