ciprian muntele

asa ca va implor, va rog eu, va implor! ia mai dute-n **** mea! :)

Posted by muntele on April 12, 2008

4.000 de poliţişti au protestat azi în bucureşti. cred şi eu, au toate motivele să fie supăraţi:

4 Responses to “asa ca va implor, va rog eu, va implor! ia mai dute-n **** mea! :)”

  1. Anonymous said

    cel mai mult mi-a plăcut partea cu ‘pula, pula, pula’.
    adică-n rest, parcă-ş fi fost eu, dar partea aia e noutate şi pentru mine.
    mi-aduce aminte de ‘tora, tora, tora’.
    am scris asta şi semnez : vlădălău.

  2. Andrei said

    La salariu de 200 de RON oare ce inveti dintr-o amenda de 660? Dar oare pentru injurii aduse organului (si aici ma refer la cel al legii) si vreo 2 saptamani de munca in folosul comunicatatii dupa alte vreo 2 zile la inchisoare ce inveti? (aici ma refer la ce primesti peste ocean daca rogi politia sa-ti numere performanta sexuala in puncte de penalizare)

    Eu as fi de acord sa dau inca 2% din salariu daca din banii astia s-ar construi un soi de motel undeva intr-un camp unde sa-i cazeze pe timp nelimitat pe baietii de tipul conducatorului de dacie din imaginile de mai sus. (atentie! sa-i cazeze pe timp de noapte, iar ziua sa-i scoata la o ecologizare in bucegi, apoi la o asfaltare pe noua autostrada Bucuresti-Suceava (nu va entuziasmati, era doar o idee).

  3. muntele said

    mă, tu ai ceva sânge de neamţ în tine. 🙂

  4. shumudica said

    auzi mah ….rad , rad ….nu ma mai pot opri din ras ….problema este ca : 1) nu am numarul din fata si ma cam sperii 2) nu ma mai pot opri din ras 3) nu stiu cum o sa reactionez cand o sa ma opreasca astia pe strada ca nu am numar

Leave a Reply

 
