ciprian muntele

nu mă căutaţi vara asta acasă. nu-s!

Posted by muntele on April 8, 2008

mi-a stat inima când am citit dimineaţă pe site-ul b’estfest că vine manu chao în românia. încă mai am palpitaţii.

5 Responses to “nu mă căutaţi vara asta acasă. nu-s!”

  1. vasilyi said

    Be careful what you wish for!
    You might just as well get it!
    Vezi tu cand nu te mai cauta lumea nici pe-acasa, nici prin vecini!

  2. vladalau said

    normal că n-o să stai pe-acasă.
    o să fii la servici tot timpul.
    ore suplimentare, să ai bani de-atîtea belete.

  3. muntele said

    am inteles apropoul. ne vedem la vadu.

  4. dana said

    si in ce oras vine manu? am si eu un prieten obsedat de manu chao :))

  5. muntele said

    dacă n-or ateriza la budapesta, atunci sigur la bucureşti.

Leave a Reply

 
