ciprian muntele

winterflies in my stomach

Posted by muntele on April 1, 2008

doua lucruri m-au impresionat atat de mult in bucuresti, in cei 4 ani de cand sunt aici, incat sa ma tintuiasca locului pret de cateva secunde. un fluture si un om de zapada.

partea frumoasa e ca pe amandoi i-am vazut in gradina din fata blocului meu. pentru fluture n-as baga mana in foc, dar de omul de zapada stiu sigur ca acum e bine, sanatos, la 2 metri sub pamant. dragul de el. 🙂

ps. m-a pocnit in dimineata asta, cand am iesit din casa, un verde infiorator de crud, de m-a facut sa tresar cat pentru o zi superba.

5 Responses to “winterflies in my stomach”

  1. licurici said

    și fluturele nu l-ai tras în chip?

  2. muntele said

    a fost primul fluture pe care l-am vazut in bucuresti dupa vreo doi ani jumate de cand ma mutasem aici.
    am fost mult mai emotionat chiar si decat la primul film vazut la mall. 🙂
    si mi-am adus aminte dupa multa vreme ca am si aparatul cu mine. oricum, nu cred ca as fi fost in stare sa-i stric initimitatea. 🙂

  3. licurici said

    hmmm… acum realizez că nu am mai văzut fluturi in real life, ca să zic aşa, de o groază de ani. chiar mulţi de tot…. 😦

  4. muntele said

    da, exact revelatia asta am avut-o si eu atunci. si m-a surprins ca tocmai in fata blocului meu aterizase unul, cine stie cum.
    am mai vazut apoi, dar in gradina botanica. dar aia nu se pun.:)

  5. Luna Soare said

    Sa vezi ce fluturi frumosi sunt la London Zoo

Leave a Reply

 
