ciprian muntele

papa la shony sau sunca cu ceapa?

Posted by muntele on April 1, 2008

stufstockul de anu’ asta e pe 14-16 august. cam cand as fi vrut  sa fie ecologizarea.
ce ziceti, o bagam dupa, inainte, sau ne bagam picioarele  in bocanci si sabotam vama veche?

mi s-a zis ca in august ar fi  cam tarziu. pai, in iunie sunt examene, iulie e plina de concerte, iar august e plina de gunoaie.

22 Responses to “papa la shony sau sunca cu ceapa?”

  1. Cougar said

    votez pentru ultima variantă, ca-ntotdeauna.

  2. daca vine Rammstein la Stufstock?

  3. Cougar said

    de, ghinionu’ lu’ rammstein.

    muntele, pune de trimite-le şi ăstora de la rammstein, săracii, o invitaţie la ecologizare.
    pariez c-au să se simtă mai bine.

  4. muntele said

    mda… la asta nu m-am gandit. da si daca nu vine? 🙂

  5. ca sa nu zic de ultima noapte de la Stufstock, de anul trecut, unde am gasit cateva formatii foarte tari… remember Trigon?

  6. nemo said

    mah..
    ar fi bine….

  7. Cougar said

    .. cred că merită să ratez ultima noapte de la stufstock pentru aşa ceva.

    zic eu. pentru mine.

    şi.. la naiba, dacă suntem eficienţi, apuci să vezi şi trigonul:).

  8. pai Cougare? ce rost are sa zici ca merita daca se poate evita sa ai optiuni?
    pe 6-7 august cine canta?

  9. Cougar said

    stai că nu-nţeleg.
    ieu zisesem al’ceva: merită cu vârf şi îndesat să sacrific tot stufstock-ul, inclusiv ultima noapte (aia de jazz şi de blues), ca să merg la ecologizare. asta o dată.
    anul trecut nu ne-am întrecut nici unul s-ajungem la stufstock, abia ne-am urnit de unde eram spre ultima noapte. asta a doua.
    iar dacă ecologizarea merge brici (asta după ce vedem clar ce traseu facem, câţi suntem, ce facilităţi, materiale şi ajutoare avem), e foarte posibil să te trezeşti taman de ultima noapte de stufstock în vamă. asta a treia.

    din 1, b şi iii eu înţeleg că, oricum ar fi, stufstock-ul nu e prioritar ecologizării pentru mine, chit că n-apuc concertele din ultima noapte.

  10. pai 1. ziceam ca de ce trebuie sa te pui in postura de a sacrifica daca poti evita sa ai optiuni punand ecologizarea’n alta zi. vrei multi oameni? apai nu suprapune cu un eveniment imprevizibil (in sensul ca nu stii ce trupe vin… daca vin DMB? ce zici? mai faci ecologizare? sau daca proiecteaza Bondock Saints? :)))
    2. anul trecut BA DA… am tipat mult sa mergem, sa mergem… putini au fost cei care au vrut sa mai ramana.
    3. dupa un vadu relaxant merge perfect o ultima noapte de stuf in vama, mai ales ca e la nici 100 de km. dar dupa urcat, adunat, coborat, adunat… hm… tind sa cred ca ne va fi mult mai greu sa facem un drum de peste 300 de km doar pentru o seara de muzica buna.

    NU am zis sa Stufstocku’ e prioritar ecologizarii… am zis ca este de preferat sa NU avem dileme cand putem sa alegem un alt week’end. daca’i musai atunci, normal ca renunt la Stufstock… chit ca vina Natalie Portman sa’mi valideze biletu’.

  11. Alexandru' said

    Daca tot exista puterea optiunii… de ce sa nu se-mpace si muntele si marea? Deci azi e 1 Aprilie, iar pana-n agust mai e ceva.

    Mi-e si frica sa ma bag intre acesti doi reali aparatori ai naturii. Cobor pana-n fata blocului s-arunc un chistoc de tigara exact in cel mai verde pe care l-am zarit de la geam. Sa moara si ultimul petic!

  12. laura said

    mie mi se pare urat la stufstock.

  13. irelevant. vorbeam despre ecologizare.

  14. muntele said

    initial am zis zis mijlocul lunii august. mai devreme, exista riscul sa ne sufocam pe munte de caldura. desi acest risc exista si in septembrie, ce-i drept, apoi, mai tarziu, dupa 20 ale lunii, exista riscul ca oamenii sa vina dupa o vara plina de iesiri,concedii, cheltuieli si sa nu mai aiba -sa-i zicem-chef. dar cum sunt deja multi care vor sa mearga la stuf, inclin spre un 23 august muncitoresc. si eliberator. cam asta ar fi. sper sa nu vina ptaman in weekendul ala u2,rhcp sau radiohead ca nu mai vin nici eu la ecologizare. de-aia zic, sa mai asteptam vreo doua luni si apoi om lua decizia finala.

  15. alinapro said

    da’ daca_canta catanga? aaa?

  16. muntele said

    daca catanga canta catamango eu raman!

  17. Cougar said

    fiecare vorbeşte despre ce-i arde lui:).

    no, ghini, oix, dacă are să s-anunţe trupa lu’ dave matthews la stufstock, mai vorbim. la fel şi cu proiecţia lu’ boondock saints (deşi eu la şoni nu vreau să-l văd). – deci, la paştele irlandez al cailor verzi pe pereţi.

    ideea cu “în tinpu’ lu’ stufstock” era alta: munţii îs mai liberi atunci, aerul mai curat, aproape tot rockeru’ e la mare. nu mai dăm nici bani către stufstock ( sincer: cred că nici 10% din trupele de-acolo nu merită într-adevăr să te duci la ele, mai ales în ce-a ajuns acum vama şi mai ales că le poţi găsi şi-n bucureşti la concerte, pe trei sferturi din ele, la un grad de confort mult sporit.). după ecologizare, planu’ era să fi mers colo-şa, unde ştim noi, în nord. şi după aia, mai vedem.

    cum vor unii să scape de summit şi pleacă din bucureşti, cam aşa-s eu cu stufstocku’. şi-n plus, stufstocku’ este într-o perioadă în care chiar nu e posibil să mi se schimbe brusc programul cu chestii serioase şi să pot veni la o altă chestie serioasă, cum e ecologizarea. şi cam atât. oix, poftim: ţi-am dat şi argumente personale, şi câteva generale. pentru că, la urma urmei, aşa se pune problema peste tot în lumea civilizată şi care e membră UE şi NATO.

    eu îs pentru ecologizare în timpul stufstock-ului!

  18. muntele said

    si eu is, dar cata vreme sunt multi oameni care merg la stuf, desi ar fi vrut sa mearga la si ecologizare, n-are sens.

  19. anne said

    nuuuuuuu, pe 23 august nu’s aici:(.

  20. bai Cougare? vorbesti de parca stufstocku’ ti’ar bloca traseu’ lu’ 104.
    si chesti cu 10% este strict subiectiva asa ca na… nu prea trebuie comentata
    si adica cum toti rockerii’s la mare? ce legatura are cu ecologizarea?

    rahat. chiar nu vezi ca nu are nicio legatura muzica cu pet’urile? aaa… ca se face mizerie la vama? a… ok… ce’ati zice de o ecologizare in Vama Veche, supa Stuftock? huh? tot gunoi e…

    da’o’ncolo ca m’am si iritat nitel… eu zic ca n’avea niciun rost sa se puna’n aceeasi propozitie stufstocku’ cu ecologizarea. poate ma supar si’mi fac eu festival de muzica la mine’acasa in august.
    de fapt o sa fie… da’ prin iulie… stii tu, Cougareeeeeeeeeeeeeeeee!

  21. Cougar said

    “vorbesti de parca stufstocku’ ti’ar bloca traseu’ lu’ 104.” :)))) bună, dar nu se pune aici.

    ideea de ecologizare pe munte şi pe plajă (sau în bucureşti, poftim) are un argument foarte puternic: muntele e un mediu mult mai greu accesibil şi în care un ecolog are mult mai mult de furcă decât pe plajă – de aia pe munte nu prea se face curat deloc şi niciodată, pe când plajele beneficiază de tot felul de echipe de curăţenie (stufstock-ul are chiar una ţapănă, din câte ştiu, de la an la an mai mare şi mai puternică). deci, cu alte cuvinte, “tot gunoi e”, dar ăla de pe munte are toate şansele să rămână acolo unde a fost aruncat, decât dus la locul lui. – şi pe chestia asta propun ecologizarea să ia parte în zona vidraru – spre bâlea. e FOARTE mult de muncă acolo. da’ tre’ să fim şi vreo 400 de oameni. fără glumă.

    iar a şti că mulţi indvizi care merg de obicei pe munte sunt acum la mare şi-ţi lasă muntele liber e o chestie extrem de importantă: îţi lasă cale liberă şi fără împiedicuşuri sau pierderi de vreme.

    uite, aş mai sta, da’ mă grăbesc, se-apropie 1 mai şi tre’ să fiu gata cu oareşce lucruri, ştii tu, oix:).

  22. muntele said

    400? glumeşti. poate de mii.

Leave a Reply

 
