ciprian muntele

bataia e rupta din tremurai

Posted by muntele on March 24, 2008

am luat multa cafteala in scoala primara. am fost batut crunt de vreo 3 ori in cei 4 ani, dar niciodata n-am spus asta acasa. unui coleg de-al meu i-a dat borsul pe nas de la cata bataie a luat pentru o tema nefacuta. tot el a luat si un picior in ficat. dar nimeni nu spunea asta acasa. ne era frica tuturor ca nu cumva sa se intoarca impotriva noastra. palme, dar ce palme!, capete trosnind pe tabla de scris sau de banca, tras de par si invartit hora umilintei prin fata clasei, astea erau frecvente.

azi, ma simt putin eliberat de toata perioada aia sinistra.

in bucuresti, o profesoara de geografie a fost data afara din invamant pentru ca a batut o eleva in timpul orelor de curs.

eu zic ca din acest moment pink floyd sunt bineveniti oricand la bucuresti.

15 Responses to “bataia e rupta din tremurai”

  1. Alina said

    hi hi… ce vremuri… intr-a 4-a am trait periculos vreme de o zi: nu mi-am facut tema nici la citire, nici la matematica, nici la desen si nici tenisii pt ora de sport nu i-am adus. sefa de clasa ce eram si tot mi-am luat liniutele la palme, ca exemplu in fata detasamentului. plus eliberarea din functie. ole!

  2. muntele said

    ma, nu mai vorbi de liniute, sunt copii pe aici.

    (oricum, te felicit pentru fiecare zi in care traiesti periculos dincolo de perete. 🙂 )

  3. Ciocio said

    eu la scoala mancam doar sandvisuri, ciocolata, chipsuri si alte chestii comestibile. bataie – o spun cu rusine in suflet (sigur. ;)) ) – doar am oferit ocazional colegilor. ca meritau. erau nesimtiti si ma provocau. si, bine-nteles, ei dadeau primii. daca ar fi incercat vreun prof’ sa dea in mine, cred ca i-as fi tras si eu vreo doua. stiu ca nu par, dar eram cam rea cand eram mica. (hihi!)
    in schimb, o directoare mi-a dat o palma intr-a sasea – singura directoare care n-a putut sa ma sufere. ma ura! (nu stiu ce avea cu mine.) n-am ripostat, ca, sincer, mi-era sa nu ma exmatriculeze. dar a venit mama la scoala a doua zi si i-a “infrumusetat” ziua duamnei directoare.

  4. mirunescu said

    chiar si asa, cu datul afara al profesoarei eu cred ca din povestea asta nimeni nu invata nimic. e o putere a exemplului in chestia asta intr-adevar dar asta nu-i opreste cu nimeni pe profesori sa nu aplice alte tipuri de violenta daca ei cred in ea: cum ar fi verbala. si nimeni nu invata ca trebuie sa existe o atitudine pe care sa o ai fata de elevii tai… sau elevii fata de profesori… nu castigam nimic daca eliminam profesori sau elevi din scoli daca nu ii si invatam si pe unii si pe altii competente in loc de teorie.

  5. Anonymous said

    bătăi crunte, borş pe nas, şut în ficat, palme, capete-n tablă…
    muntele, da’ unde-ai făcut tu şcoala tată, la şaolin showdown ?
    aproape că mă cam simt de cacao că n-am încasat-o şi eu.

  6. muntele said

    era sotie de arbitru. atunci nu intelegeam alaturarea. acum, totul este atat de evident. 🙂

  7. marmotha said

    ei hai, ca nu te cred. si eu am primit cateva bete la palma in clasa I de la domnul invatator, dar nu i-a dat nimanui sangele, n-a fost dat nimeni cu capul de tabla in nici una din scolile pe unde am umblat. am vazut doar elevi impingandu-se in tabla, in usi, in geamuri si spargandu-le. si apoi, intre noi fie vorba, sunt destui elevi care merita batuti si biciuiti, dar eu as bate parintii.

  8. muntele said

    in cazul tau, ar fi fost dubios sa-mi zici ca ma crezi.

  9. Bogdan P said

    Pe noi la scoala ne luau de perciuni si ne dadeau cap in cap. Ce vremuri. Si nu i-a mai dat nimeni afara din scoala.

  10. alinapro said

    eu inca n-am auzit profesor/invatator care sa zica “doamne, ce generatie de tineri interesanti, frumosi, destepti, simpatici si silitori mi-a fost dat sa educ! m-am nascut prea devreme!” … tuturor “le pute” noua generatie. asa e dintotdeauna.

  11. Ciocio said

    noua ne-a spus o profa, cand am terminat liceul, ca am fost cea mai buna promotie a ei. asta se-ntampla in 2004.

  12. muntele said

    da, intotdeauna se vorbeste la trecut de lucrurile bune. of.

  13. marmotha said

    eu le spun acum. e adevarat ca am o singura clasa cu care pot sa lucrez asa cum vreau eu si nu le-am ascuns asta. ii laud in fiecare zi.

  14. Frate-meu odata era intr-un sir de baieti ce treia sa ia palme de la profa de chimie, nu mai tin minte de ce, facusera ceva boacana cu totii. Si dupa cum a numarat el, cand urma sa ii vina randu’, profa urma sa dea cu dosu’ palmei (ca dadea o data cu dosu’ si o data cu fatza) si avea un inel al naibii de mare si inzorzonat. No, si omu de groaza inelului o schimbat locu’ in sir cu alt coleg. Si, ghici! Profa l-o vazut si i-o dat si cu fatza SI cu dosu’. YEAH:)

  15. Maria said

    Si la noi ne dadea invatatoarea la palma

Leave a Reply

 
