ciprian muntele

Green’go, go home! partea a 3-a.

Posted by muntele on March 21, 2008

dacă aş fi un dinozaur, în fiecare zi m-aş hrăni cu cai, cu porci sau câini. cândva, pe păşunea din faţa blocului meu, erau şi oi. nu mai sunt, probabil pentru că a dispărut iarba. sub gunoaie.
vă las să vă delectaţi cu imaginile de mai jos, pe care eu le vad in fiecare zi din balconul meu, dar atenţie, că la final revin cu nişte explicaţii. importante pentru ţară. 🙂

cum spuneam, de fapt, postul ăsta are un singur scop. să vă reamintesc, ultima imagine mă ajută deja, că şi anul ăsta mergem la ecologizare. 🙂 mai la vară, încolo…
aici sunt imagini de anul trecut.

7 Responses to “Green’go, go home! partea a 3-a.”

  1. anne said

    vreau.
    promit ca daca nu intervine nimic grav si urgent, vin:D.

  2. muntele said

    în cazul tău, nu e deloc pe vrutelea. tu vii. şi mă mai gândesc dacă să-l aduci sau nu şi pe pitu.

  3. pitu si petu. excelent.

  4. muntele said

    nu cred că anne o să fie încântată de asocierea asta. 🙂

  5. muntele said

    deşi, recunosc că e bună. 🙂

  6. Hector said

    Munte dragă, “ecologizare” e un sinistru barbarism, care chiar dacă ar fi tolerat de comunitatea ştiinţifică B-) , nu ar însemna nicidecum (numai) salubrizare.
    Dar desigur că vreau şi eu 😀 .
    (Şi dacă tot îs aici, eu sunt excepţia de la teorema jazzofililor…)

  7. doinash said

    Vreau si eu sa vin. Ma primiti ? 🙂

Leave a Reply

 
