ciprian muntele

jim morrison traieste si tocmai a avut concert la Iasi :)

Posted by muntele on March 20, 2008

din seria ”micule artist, de ce tot stai mereu pe jos?”, azi trupa OCS.

am scris initial un text foarte lung. l-am sters. mi-am dat seama ca devenisem prea patimas fata de ceva la care eu chiar am ras, ceea ce va urez si voua. in plus, baietii astia chiar nu merita bagati prea mult in seama, ci tratati doar cu propriile lor fapte.

pe scurt, ca sa intelegeti totusi despre ce e vorba, la un concert ocs in iasi,de saptamana trecuta, vocalistul s-a facut ranga, muci, cum ar veni, motiv pentru care, vorba cantecului, a vazut lumea mai mult de la nivelul capacelor de bemveu. ca sa nu zic de la nivelul ierbii, ca inca nu i-a dat coltul si, in plus,imi mentin respectul pentru culoarea verde.

poza e luata de pe metalhead, e doar una din multele poze de acolo, adica de AICI, iar in filmulet o sa vedeti si reactiile fanilor de dupa concert.

cam asta ar fi. 🙂

19 Responses to “jim morrison traieste si tocmai a avut concert la Iasi :)”

  1. œ said

    oare aia la propaganda au canapele?

  2. Anonymous said

    eu nu stiu, de fapt cu ce-a gresit betzivu’ cela ?
    nu reusesc sa gasesc problema, ca s-o rezolv cumva,
    sa nu mai fiti agitatzi.

  3. muntele said

    bag de seama ca nu prea mergi la concerte unde se platesc bilete, asa-i?

  4. œ said

    sau concerte unde se canta in general.
    sau unde e cineva pe scena cu pretentii sa se cumpere albume.
    sau pana la urma… de ce explic d’astea unui Anonim?

  5. Anonymous said

    aaaa, acum am inteles totul.
    munte, ai dreptate, nu merg.

    dar daca as face-o, cred ca o asemenea faza ar merita banii. cit sa fie, 10, 20 roni ?
    muzica ocs nu cred ca merita banii aia, faza in sine, da.
    in plus, priveste subiectul din punctul detasat de vedere al unui consumator.
    este ca nu mai pare asa grav ?

    oae roz, anonim sint doar pentru tine.
    pregateste-te pentru cind o s-o pateasca si urma la fel.
    eu voi fi intelegator si atunci, tu vei fi framintat de dileme.

  6. œ said

    🙂

    eu le aduc si pat astora de la Urma daca se va intampla sa fie amandoi pe aceeasi scena. pour les connaisseurs.

    iar prestatia de la Iasi nu a insemnat doar culcatu’ pe scena ci si cuvintele grele aruncate’n public despre orasul lor.
    si ca sa nu zic de masina cu Vodafone cu care au plecat d’acolo… oare o mai au?

  7. Cougar said

    bă.. eu am mai zis. e trist.
    nu văd apsolut nimic amuzant în toată tărăşenia asta.
    doamne fereşte.
    nu prea-mi place mie cum cântă ăştia de la omul cu şobolani, mi se pare încă o formaţie.. care este,
    da’ aici deja nu mai e vorba de calitatea cântecelor sau a prestaţiei,
    ci de calitatea oamenilor. de toate părţile.
    nici huă nu-mi vine să zic.
    astea-s situaţii în care mă ridic şi plec pur şi simplu. după sistemul “situaţiilor, voi nu existaţi.”

  8. Anonymous said

    ce cuvinte grele ? ca iasiul e de cacat ca si bucurestiul ?
    nu vad nimic jignitor aici, dar stiu c-o sa ma lamuriti voi.

    anywayz, argumentele voastre ma fac sa ies si mai mult din limite.
    acum zic asa : cei care-au dat bani sa vada ocs (am un fost prieten care a facut asta)
    au primit exact, dar exact ce-au meritat.
    ba nu, ar trebui sa mai dea ceva bani !

  9. œ said

    deci vrei sa spui ca muzica OCS face mult mai mult.
    muzica, in general… intrarea la concerte…
    asta este deja o alta problema.

  10. Cougar said

    ce mişto. şi e şi gratis.
    am o singură problemă, unu’ din voi e anonim.
    parcă ia din consistenţa argumentelor.

  11. œ said

    numai pentru mine’i Anonim. 🙂
    tu TREBUIE sa’l stii!

  12. mirunescu said

    eu am avut o curiozitate si mi-a dat ca e cel putin…interesant. in video, sunt reactiile fanilor pe scurt, uite aici reactiile fanilor pe luuuung si laaaat:
    http://forum.omulcusobolani.ro/thread.php?threadid=997&sid=57a635476249d4b09170bb94cfaa1080&page=1
    eu cred ca amariei isi face blog si trafic la pachet cu blogul:))

  13. Ciocio said

    ati scris mult. foarte bine, ca oricum citesc din oficiu doar primele trei posturi, sa nu ma obosesc.
    am un singur lucru de spus: anonimule, dau o vodka.

    si-al doilea: ma-ntreb cu cat l-or plati sa doarma pe scena. pentru cantat oricum n-ar avea de ce sa-i dea bani, ca nici el n-are voce.

  14. Ciocio said

    mda. acum am vazut si filmarea.
    adevarul e ca dan de la ocs chiar se drogheaza si cica de aia nu ar putea sa presteze pe scena – stiu asta de la cineva care il cunoaste destul de bine. probabil ca si voi ati mai auzit.
    naspa. acum nu-mi mai vine sa rad. mi se pare trist.

  15. Anonymous said

    motă, deci dac-aş fi cine ştim noi, argumentele ar căpăta o consistenţă aparte ?
    stai cumva în cap ?
    (uite, ciocio m-a prins cu fofîrlica vodcii)
    dar gata, că deja transformăm blogul muntelui în forum.

  16. Ciocio said

    n-am quote, dar am copy-paste. deci:
    Anonim a spus:(uite, ciocio m-a prins cu fofîrlica vodcii)
    Ciocio raspunde: normal! doar stiam cu cine avem de-a face! ;))

    gata, nu mai poluez blogu’. oricum, in doua posturi am fost ontopic! ba chiar in trei, daca ma gandesc la ce i-am scris lui cip pe mess ca raspuns la subiectul asta.
    😀

  17. ender said

    Am fost acolo. Am privit si am ramas fara cuvinte. Plecarea “artistilor” cu coada intre picioare spune totul despre aceasta trupa. La fel si citatul urmator, luat de pe forumul lor, mai exact de aici: acest post inseamna ca nu ne cerem scuze nimanui pentru nimic. NU NE CEREM SCUZE. va rugam schimbati canalul.

    Drum bun pe alte plaiuri si nu uitati de Iasi.

  18. galactienii said

    stoned, yes.
    penibil, yes.

    mesajul de pe forumul ocs..go gradinita, go.

  19. anne said

    of, shit again.
    eram Anne.

Leave a Reply

 
