ciprian muntele

dragostea dureaza cat vrea muschii ei. sau ai lui.

Posted by muntele on March 13, 2008

dragostea din vremea holerei nu mai seamănă deloc cu dragostea din vremea spamului. nu tu messenger,  nu tu bip, nu tu call miss iu botic mic, als, pls, plm&wtf. păi  pe la 1900 îţi creşteau pitici de grădină în barbă până primeai răspuns la o scrisoare. dacă o primeai.
povestea filmului  e simplă. el aşteaptă ceva mai bine de 50 de ani până moare soţul ei,ca să-i spună că e singura femeie pe care a iubit-o. problema e că-i spune chiar în ziua în care îi moare ăsteia soţul. drăguţ, nu?
chiar dacă sunteţi alergici la introspecţii imaginare în ale iubirii, chiar dacă subiectul pare neverosimil, chiar dacă faţă de cartea lui marquez, filmul e la 50 de mii de ani lumină, eu zic să mergeţi să-l vedeţi. doar şi pentru a înţelege valoarea unui buzz venit de la persoana iubită.
🙂   🙂

9 Responses to “dragostea dureaza cat vrea muschii ei. sau ai lui.”

  1. vladalau said

    l-am piratat acum fo lună,mersi că m-ai tras de atenţie.
    deseară, javier bardem scrie pe mine.
    (şi pe sticla mea)

  2. alexandra said

    Sincer….:Dragoste in vremea holerei” mi se pare mai tare ca “No country for the old man”, pentru care nu inteleg de ce s-a acordat cu usurinta premiul Oscar. Si rolul lui Javier Bardem mi se pare mai bun si mai bine jucat. din intamplare am fost la premiera acestui film, si pentru ca lucrez la compania care are licenta de difuzare in Romania si din curiozitate. Tocmai vazusem “No country for the old man ” si doream sa vad cum joaca acest actor. Chiar mi s-a parut o parodie a cartii lui GGM si una buna, s-a ras tot filmul si pentru o seara de vineri a fost chiar dragut. Toti barbatii isi faceau apoi calcule daca mai au timp pana la 73 ani sa ajunga la recordul personajului masculin…622 de femei, cel putin o data in viata, la care a “marcat” cu succes…si doar de pe la 33-34 ani….stiu ca nu credeti dar dupa calculele amicilor mei ar veni cam 1 fata noua pe luna…si daca intr-o luna esti bolnav…recuperezi in urmatoarea…Mult succes! Macar si de curiozitate si merita vazut filmul (poate mai ia un premiu anul urmator..macar actorul)!

  3. andreea said

    frumoasa carte. ieri m-am amuzat cand mi-a aratat vara-mea (si colega de apartament) postul asta al tau. mi l-a citit razand, desi vedea ca eu citesc. eu o ascultam clipind rar. ea nu intelegea de ce nu rad. apoi i-am aratat ce citesc. citeam cartea asta 🙂 azi am terminat-o. dezamagita. trista. nu am vazut filmul, dar juvenal urbino e barbatul de care te indragostesti doar daca citesti despre el, femeie fiind. asa ca am fost trista ca ea s-a consolat in bratele obsedatului :))

  4. muntele said

    excelent, acum pune mana si fa rost de film. o sa-ti para si mai misto cartea.

  5. andreea said

    asa voi face. am citit un rezumat al filmului care spune ca ei doi (fermina si juvenal) nu s-au iubit. hm. in schimb, in carte e atata de frumoasa iubirea lor, ajunsa la maturitate dupa zeci d ani de casatorie si momentul mortii lui te emotioneaza incredibil. ma rog.. asa-i cu filmele dupa carti. aproape mereu dezamagesc. totusi, cineva imi spunea sa incerc sa ma uit la film fara sa ma mai gandesc la cartea dupa care a fost facut si sa il apreciez sau nu ca atare. si mi s-a parut buna ideea. dar nu am avut inca ocazia sa o pun in aplicare.

  6. muntele said

    ma gandesc ca poate ar trebui sa mai lasi sa treaca un timp. sa ti se sedimenteze cartea. altfel, acum imi dau seama, e foarte posibil ca filmul sa-ti lase un gust amar. desi eu insist si spun ca trebuie vazut.

  7. andreea said

    na. am vazut filmul. cam amar gustul ramas, intr-adevar. e printre putinele filme care pastreaza perfect cursul cartii, chiar cu FOARTE multe replici exact din carte. dar cartea e plina de detalii absolut delicioase care lipsesc cu desavarsire si doar pentru ca le aveam alea am inteles unele chestii din film, cred. mi se pare fragmentat si fals. of. mai bine nu-l faceau. acum vreau sa revad lollita post citit cartea. sunt curioasa. filmul mi-a placut, totusi, before reading the book. o sambata frumoasa! 🙂

  8. muntele said

    deci, happy end. 🙂

  9. andreea said

    oribil. noroc ca am mai iesit un pic prin bucuresti, am stat de vorba cu niste doamne vanzatoare care mi-au adus amitne ca exista in viata lucruri care te jeneaza si mai tare decat un film care te dezamageste 🙂

Leave a Reply

 
