ciprian muntele

sarmaland

Posted by muntele on March 10, 2008

am fost acasă. după multă, multă vreme. casa mea e undeva într-un oraş din moldova. dacă ar fi să comprim weekendul ăsta într-un singur cuvânt, aş spune aşa: mâncare. dacă ar fi să extind experienţa, aş spune aşa: multă mâncare. sincer, niciodată nu am crezut că cei din provincie percep bucureştiul ca pe un oraş venit din timpul foametei.(update: 🙂 )

partea bună e că, deşi s-a mâncat enorm , am avut de unde să aduc şi înapoi în bucureşti şi să-mi pun iar prietenii la masă.

10 Responses to “sarmaland”

  1. vladalau said

    “cei din provincie percep bucureştiul ca pe un oraş venit din timpul foametei”
    nu-i aşa, mă muntele. doar că-s îngrijoraţi că la bucureşti se mănîncă prost şi pe apucate,
    din cauză de lipsă de timp şi zăpăceală la cap.

    şi, că m-ai inervat de-o să te iau şi pe partea economică, ia zi-n faţa colectivului,
    cu ce-ai fi vrut să te servească ? ţigări ? băutură ? femei ?
    vezi că revin.

  2. muntele said

    era o gluma, ma. tu de ce crezi ca m-am dus?
    ca de-asta imi place mie acasa.
    ca ma duc cu trenul
    si ma intorc de-a rostogolul.

  3. anne said

    jajajaja iegzact!
    adica la partea cu trenul si partea cu rostogolul.

  4. blogmeaway said

    si io traiesc iegzact aceeasi iecsperentza cand ajung acasa: Mananc!… deci sunt acasa 🙂

  5. muntele said

    pai da, ma, dar stii de ce? pentru ca in fiecare targovistean exista un moldovean mai mic. 🙂

  6. Adrian said

    nooooooo…. nu asa se face. Trebuia sa dai cu poza dupa ce te-ai fi balacit in sarmale apoi pac un shap-shot tremurand, semn al râgâitului de satietate.

  7. Rholes said

    dupa cum a zis prietena in momentul in care a revenit de acasa “ne-a indoapt mama ta ca pe gaste”
    :))
    ce bine e acasa pt 2-3 zile

  8. vladalau said

    understandable.

  9. lil_saint said

    tare site-ul varule … clar,vreau sarmaleeee :)))
    ce ziki ?! o punem p “firutza” s ne faca ?:D poate dai o fuga in week`end 😛

  10. muntele said

    daca nu plec la munte, tinem legatura. 🙂

Leave a Reply

 
