ciprian muntele

poftătătă bunătătă!

Posted by muntele on February 20, 2008

nu toată lumea merge să mănânce în weekend chifteluţe la ikea, poţi să faci asta foarte bine şi la bulgari, mai ales dacă locuieşti în mangalia. anne locuieşte în mangalia şi tocmai a aflat că ceafa bulgarilor nu e mai lată decât gura plină de râs a românilor. cu condiţia să-ţi iei porția de râs la pachet, evident.
de la anne am tochitura de meniu de mai jos. meniu panne, mai exact.

16 Responses to “poftătătă bunătătă!”

  1. mits said

    ok ok…pestii am inteles, dar ce e cu Fileu Elena si cu Taranca
    ,oh my gooood! :)))))

  2. stiuca said

    Da, dragule. Toate avem fanta roz

    Oricum, mai mare dragul sa citesti ce mananci 🙂

  3. muntele said

    bine ca aveti voi cap de pluta, ar urma sa spuna gurile rele. 🙂

  4. leon said

    Pluta ciobanului 😀

  5. transp said

    voi umblati cu mish-mashu p-aicea
    apai, dupa asa nume, asa ceafa, ce pot sa zic
    postul asta e bine de citit cu un Shardone in fatza. Vinul alb dupa omleta pe ales cu pui de pulpa… merge la fics.
    “Carnace”. Excelent!

  6. blue said

    mie mi s-ao facut fome…

  7. vladalau said

    repede, că n-am timp.
    muntele, ştii tu cum citesc eu în diagonală spre deloc.
    şi mai mult poze, lucioase de preferat.
    deci n-am citit ce-ai scris, m-am uitat doar la poze.
    şi mă gîndeam, în suficienţa mea : “mă, parcă ne-a mai luminat
    şi obrăznicătura de anne cu chestia asta… or fi fost împreună ?
    care-o fi mesaju’ ?”

    mă rodea.
    aşa c-am revenit şi-am găsit şi textul.
    o să-ţi răspund precum meriţi, cu copy/paste de pe forum.

    “vreau sugiuc !
    sugiuc vreau să consum !
    anne, o să te omor cu prima ocazie !”

    cre’c-o să-mi fac mîna pe tine, muntele.

  8. muntele said

    nu ma pot decat abtine sa nu rad. 🙂

  9. anne said

    ..obraznicatura who..?

  10. Anonymous said

    nu tu, altă anne.
    tu nu eşti obraznică.
    şi n-ai fost în bulgaria.

  11. BlogMeAway said

    scuze de off topic…dar promit

  12. BlogMeAway said

    promit sa ma ocup de problema

  13. BlogMeAway said

    s.p.e.c.i.a.l. c.a. s.a. n.u. f.i.u. f.u.g.a.r.i. T.O.T. s.t.a.d.i.o.n.u.l. :)) e bine?

  14. BlogMeAway said

    ah. si-apropo in meniul de mai sus se pomeneste de Targoviste intr-un mod cum nu iti pot spune mai domnule muntele caci nu cunosc dialectul 🙂 dar avand in vedere ca doi tovarasi au fost pusi la zid si ulterior impuscati cred ca felul Muscat/Sardone sau Tramier Targoviste este ori e foarte bun ori chiar “ti se face FELUL” ceea ce, sincer nu va doresc. Atat!

  15. Druida said

    Da’ braga tot n-au! 😦

    Sincer acum, eu nefiind o mincacioasa si tot mi s-a facut pofta!

  16. Dar'Ku said

    io vreau un caraghios la gratar…si’un pahar de lapte de magar…

    m’tumesc…

Leave a Reply

 
