ciprian muntele

dis iz…

Posted by muntele on February 16, 2008

cam aşa de bine mă simt eu acum 🙂

4 Responses to “dis iz…”

  1. marmotha said

    buna dimineata pe la pranz. eu dansam pe Let’s fall in love! ca sa vezi ce face muzica din om!

  2. mits said

    damn…aici am doi profi de muzicutsa ))))) this was fast

  3. muntele said

    deci se anunţă cântări de excepţie la vară în vadu 🙂

  4. vladalau said

    eu numesc muzica asta ‘speculativă’.
    şi nu pot s-o ascult tare.
    aşa că s-ar cam putea să nu-mi prea placă.
    (am lăsat o portiţă de ieşire din rahat)

Leave a Reply

 
