ciprian muntele

despre animale.

Posted by muntele on February 14, 2008

că tot veni vorba de valentine’s day,suporterii englezi spun,într-un sondaj, că ar renunţa mai degrabă la iubita lor decât la echipa preferată.procentul este covârşitor, 85 la sută dintre ei afirmă acest lucru. îi inţeleg, nu-i şi aprob. dar îi înţeleg bine. tot în sondajul cu pricina, peste 40 la sută dintre suporterii englezi spun ca ar suferi mai mult dacă echipa preferată ar pierde cupa angliei în faţa echipei rivale decât dacă şi-ar surprinde iubita făcând sex cu cel mai bun prieten. aici nici nu-i înţeleg, nici nu-i aprob. eu aş suferi la fel de mult în ambele cazuri.
pentru cineva care mănâncă îngheţată în faţa televizorului la turul franţei sau la mondialele de patinaj artistic, astfel de procente par nişte exagerări. n-am nici un dubiu că lucrurile stau exact aşa în anglia.şi nu numai.
dacă aş avea de ales între un meci real-barca şi un concert u2, mai că m-aş duce la primul.

fanii englezi:

atmosfera la barca – real:

şi fanii turci. ăştia-s din alt film:

9 Responses to “despre animale.”

  1. Cougar said

    oare cum se simţea hagi când dădea un gol şi în aceeaşi secundă se dezlănţuiau o sută de mii de draci, de ziceai că eşti în armata otomană în 1521, tocmai cucerind belgradul?

  2. bogdan said

    daca pleci ia-ma si pe mine :)adik, in cazul in care vei avea vreodata ocazia sa-i vezi pe “englejii” la treaba ma bag si io in respectiva excursie ca sa-ti fac o poza. Bravo bai muntili vad ca microbul e inca acolo si astfel am putut si eu revedea (in)direct de pe youtube atmosfera de pe marile arene :)) ca na ce altceva as fi putut face intr-o zi de valentine’s day? nu?

  3. cristina said

    de ceva timp ma gandesc tot mai mult la momentul in care voi pasi pe bernabeu sau pe wembley. chiar si la un amical. cred ca de cand am realizat cat de bine imi este singura.

  4. vladalau said

    muntele, nu sînt de acord cu antevorbitorii, poate pentru că n-am nimic de spus, fiind sub influenţă.
    dar n-am mai scris demult pe globul tău. trebue să mai scriu şi eu ceva, să nu credeţi că sînteţi de capul vostru, liberi.
    am parola de la teleportor şi nu mi-e frică s-o folosesc. beware.

  5. muntele said

    cugare, esti subtil,tii cu kosovo.

    bogdane, pana la englejji, sa ma anunti cand mai mergi la anemicii astia de pe la noi. poate ma bag.

    cristina, pe wembley as merge si eu oricand la un amical. mai ales un amical cu u2 sau rhcp.

    vlada, deja iti cunosc istoria. teleportorul n-are nici o valoare aici. 🙂

  6. Cougar said

    muntele, nu-s suptil, îs diplomatic. belgradu-i belgrad, kosovo nu se ştie ce e încă. vrei să-mi vină cu sorcova în mişlocu’ primăverii?

  7. shumudica said

    sper sa ai putere sa te uiti !!! este si o piesa frumoasa!

    MAMA TE IUBESC DAR MAI MULT IUBESC RAPIDUL !!!

  8. muntele said

    cum spuneam, eu chiar cred in sondajele alea. 🙂

  9. dumnezeueateu said

    nu stiu daca se pot compara.
    Pana la urma barca vs real poti sa vezi in fiecare an in campionatul intern. Nu te tine decat propria disponibilitate sa mergi pana colea.

    Pe cand un concert u2 poti sa vezi o data la 5 ani mai nou. Ceea ce e trist si nah, te face sa le apreciezi pe cele vechi mai mult.
    Precum dovada asta de superbitate muzicala: http://www.youtube.com/watch?v=uDkBzkA9L4s

Leave a Reply

 
