ciprian muntele

bine ca sunteti voi sanatosi…

Posted by muntele on February 11, 2008

dintre toate sărbătorile internaţionale, asta îmi place cel mai mult. pe 11 februarie e ziua internaţională a bolnavilor.

”mă, a zis medicul că mai am 6 luni şi mor.”
”lasă, mă, noi să fim sănătoşi. hai, vino să te pup. la mulţi ani!”

ps. mi-am facut un ceai de mentă(probleme profesionale cu gatul)pe care il beau, sanchi, in sănătatea voastră. la mulți ani! 🙂

6 Responses to “bine ca sunteti voi sanatosi…”

  1. transp said

    hapciu! chef!

  2. transp said

    am stranutat intru sanatatea noastra, a tuturor

  3. muntele said

    asta e de la transpiratie, normal. 🙂

  4. transp said

    ba nu, e de la transparenta, logic :))

  5. muntele said

    aha, deci ai dormit dezbracat. complet,evident. 🙂

  6. transp said

    m-a tras curentu’, clar 😛
    oricum, merge cu vin fiert

Leave a Reply

 
