ciprian muntele

mi-am pus ochelarii’n ramă

Posted by muntele on February 6, 2008

pentru mine diferenţa între o pictură de corneliu baba şi o lucrare de diplomă a unui student de la facultatea de arte plastice poate să o reprezinte doar preţul. pe scurt, habar n-am de pictură. un şotron desenat cu creta pe o alee în parc mă poate impresiona infinit mai mult decât o natură moartă de pallady pe care nu aş da nici măcar o guaşă degerată. ultima expoziţie la care am fost, în 2004- cică a unui mare pictor contemporan-, am văzut-o în 3 minute. fix cât îmi ia să mănânc un cheeseburger la mec.
nu ştiu şi nici nu vreau să ştiu vreodată despre pictori şi picturile lor. aşa pot să mă bucur singur de ceea ce văd, acolo unde e cazul,fără clasificări dinainte stabilite de alţii. despre picturile de mai jos ştiu doar că-s ale lui felice casorati şi că mi-au plăcut enorm. poate şi pentru că habar n-am cine este felice casorati. şi, mai ales,pentru că nici nu mă interesează  să ştiu.

2 Responses to “mi-am pus ochelarii’n ramă”

  1. sifrunzelecadeau said

    u pervert! jerk off in peace ;))

  2. vladalau said

    preferata mea e cea de la minutul 1:00.
    seamănă cu helenabonhamcarter, pe care-o iubesc fără condiţii.
    mi-au plăcut şi fetele care jucau poker pe dezbrăcatelea de la
    minutul 2:06. jucau şi pierdeau.

Leave a Reply

 
