ciprian muntele

deci, pana la urma, batranetea nu e chiar asa de rea

Posted by muntele on January 31, 2008

intr-un pub din londra, robert plant a cerut ca muzica din bar sa fie inchisa pe motiv ca-i cam de rahat. muzica aia de rahat era noul album radiohead.

13 Responses to “deci, pana la urma, batranetea nu e chiar asa de rea”

  1. vladalau said

    muntele, cîn’ ţi-o băga un emo cuţitu-n spate,
    să nu vii la mine să ţi-l scot.
    hai, ne pupăm.

  2. Deci nu-s singurul caruia nu ii place radiohead.

  3. anne said

    v-ati senilizat tăţi 3.
    noul album radiohead kicks ass, iar eu nici macar nu-s emo.

  4. muntele said

    eu am promis că la concertul lor din românia(când o fi ăla) sigur voi merge. dar sigur n-o să-mi iau tricou cu ei.

  5. anne said

    mi-a mai revenit ritmul cardiac la normal.

  6. Mie radiohead tot nu-mi plac orice-ar fi. N-au reusit asta in zece ani de zile de cand ii stiu.

  7. un ramolit

  8. vladalau said

    nu orice rău e necesar.
    iar tu anne, să taci, c-o să-ţi arăt ce e pe toate gardurile din costanţa.

  9. anne said

    vlada, stii ca n-o sa tac, daca mie-mi plac. mult.
    ce poate fi..fostul concert de craciun al lui stefan banica jr? se pastrau bine alea prin resedinta de judet in alti ani.

  10. mado said

    era doar o parere
    muzica buna este peste tot

    bafta!

  11. anne said

    e, nu ne certam de-adevaratelea.
    doar ne iubim.

  12. Cougar said

    nijmie numplace radiohead delocdelocdelocdelocdelocdeloc.
    deci, după faza aiea eo lam luat pă bobi şam băut la bar tot.

  13. bloglocke said

    robert plant o fi ascultat muse?

Leave a Reply

 
