ciprian muntele

CC +Felix=Love

Posted by muntele on January 31, 2008

CNSAS, fa-te ca existi!

19 Responses to “CC +Felix=Love”

  1. Anonymous said

    observ ca dau amandoi din coada. nu stiu cum sa interpretez asta. probabil inseamna ca nici unul nu musca? 😐

  2. Alina said

    Eu am niste observatii de natura anatomica relativ la cele doua… “personaje”, dar le pastrez pt mine…. nu de alta, dar nu-s decat un inginer, ce stiu eu?

  3. Anonymous said

    muntele, deci nu făceai mişto de un om bătrîn cînd m-ai anunţat.
    naşpa.
    cel mai naşpa e că probabil monştrii de la cc au probabil dreptate.
    pentru căconstituţia însăşi e neconstituţională.
    aşa m-a obosit chestia asta….
    ştii ce-o să fac, nu ?

  4. muntele said

    eu deja fac. şi mi-e mai bine.puţin.

  5. vladalau said

    muntele, io-s anonimu’ de mai sus.
    scuze.
    ţi-am zis că m-au obosit sauronii ăştia.

  6. muntele said

    mi-am dat seama. te simt dinainte să intri.

  7. Alina said

  8. muntele said

    alina, nu încerca să înţelegi. sau poate că tocmai tu ar trebui să ne înţelegi. eu cu vlădă avem dosare grele de sec-uişti.

  9. Anonymous said

    ma bazez pe asta,cu dosarele voastre de sec, demisec si ce-o mai fi, ca daca e sa ma iau dupa ce-as pricepe eu…

  10. Alina said

    … mama lui de vin din Balti, iaca am si eu un dosarel 🙂 eu sunt anonimul de mai sus.

  11. vladalau said

    uneori, rareori, de demisec-uşti.
    oricum, sîntem puternici în domeniul nostru.
    de ce nu ne demască şi pe noi nimeni ?

    (muntele, nu mi-ai destăinuit dacă e voe cu porcării pe globu’ tău. trebue să ştiu. eu trebue să ştiu totul)

  12. muntele said

    ştii că-mi eşti drag.răspunsul vine de la sine.

  13. vladalau said

    da, deci totul depinde de autocenzura mea.

    pă topic, ai văzut ce feţe au ăia de la cc ?
    că de ştiut, ştii cine sînt dînşii.
    ei nu pot face altceva, n-au viaţă interioară.
    totul e-n galantar, cu preţ, termen de valabilitate (expirat), etc.

  14. muntele said

    sper că nu erai cu copilul lângă tine când ai văzut poza aia.

  15. vladalau said

    nu, sînt mai prudent decît s-ar putea crede.
    adică, uneori sînt normal la cap,
    dar să nu-i spui lu’ ciocio,
    că-n viaţa ta nu te mai dau cu teleportoru’.

    pă subiect, am văzut-o şi eu azi pe marea şefă de la csm.
    bă, e o experienţă.
    aş dori să am sex sălbatec cu ea,
    dar dacă s-ar putea să nu ni se atingă epidermele, cumva.
    sper să vomit tonight, să fiu om mîine.

  16. eu nu reusesc sa vad capul lui felix

  17. Ciocio said

    da, cip, nu-i spune lu’ ciocio, că citeşte şi singură. ;))

    băi, ce oameni serioşi sunteţi câteodată! mi se mai întâmplă şi mie, da’ nu chiar aşa de în public.

    vlădă, şi eu mi-am dat seama la al doilea post anonim că tu ai scris. eşti inconfundabil.

  18. Ciocio said

    ciprian, blogul tău face mişto de mine. uite ce mi-a spus când am postat comentariul anterior:
    “Server Maintenance
    Your server is going through a few minutes of routine maintenance. Please don’t touch your browser for a few minutes.

    What do I do?

    If you were posting a comment or making a post on your blog then do not press BACK on your browser. Wait 5 minutes and press the refresh icon on your browser. Your comment or post will be sent as normal.
    If you are browsing a blog here just wait a few moments and hit refresh. The page you were expecting will appear.”
    şi cu un zâmbăreţ la sfârşit, pe care văd că nu mi-l copiază. îl dau pe forum.

    adică ce? întâi trebuie să dea mâna cu servăru’, să bea un sec, să se cunoască mai bine?…

  19. Druida said

    Ciocio!!! 🙂

    Revenind la subiect… e groasa rau, fratilor! Am mai zis-o, salvati-va care mai puteti, ca…

Leave a Reply

 
