ciprian muntele

născut pe 4 august

Posted by muntele on January 26, 2008

 prima oară când s-a produs declicul, pe la 16 ani, am ascultat iron maiden.sau mai bine zis, când am ascultat prima oară iron maiden, pe la 16 ani, s-a produs declicul. cam pe vremea aia, cele mai îndrăzneţe vise ale mele erau o bicicletă, o geacă de motor,să fug de acasă, un cd player, bocanci şi să-mi las părul lung. am avut păr lung(uţ)şi bocanci. unii din armata română, plini de cuie,pe care îi purtam- cu mare mândrie-inclusiv vara. am fugit şi de-acasă 10 zile.dormeam prin gări. (dar ce frumos a fost….)cd-player n-am avut, da’ m-am descurcat binişor şi cu un walkman.pe care l-am rupt totuşi într-o noapte. am adormit cu el sub mine.dimineaţă am plâns.(puţin.) cu geaca de motor a fost o problemă.la 60 de kile câte aveam pe atunci, era nevoie de o geacă la comandă.prea complicat şi prea scump.m-am resemnat destul de repede, mai ales că m-am răsfăţat cu o geacă de blugi pe spatele căreia lipisem partea din faţă a unui tricou cu iron maiden.devenisem pentru mulţi vecini, şi nu numai, animalul de la zoo, dar asta îmi confirma noul meu statut de roker.un sentiment unic şi de care mi-e dor. cât despre bicicletă, auzisem că ai mari şanse să devii impotent.aşa că am lasat-o mai moale şi cu bicicleta.încă îmi  mai doresc una şi e foarte posibil să îmi iau prin primăvară. na, între timp am mai crescut şi am înţeles cum e treaba cu să baţi şaua cât eşti tânăr.
şi-am mai avut o dorinţă, când eram puştan(mic, slab şi cu cercel în ureche). să cânt pe  fear of the dark într-un concert.oriunde, oricând. melodia asta era pentru mine atunci, cam ce este marseieza pentru francezi.am ascultat-o de sute de ori, cel puţin, după ce reuşisem să o înregistrez de la televizor(deh, download-ul are o istorie zbuciumată).
pe 4 august, anul ăsta, v-aş ruga să nu vă însuraţi/măritaţi, sau, doamne fereşte, să vă pună dracu să muriţi-ceea ce-mi doresc şi mie-pentru că VOI FI PE STADION!

9 Responses to “născut pe 4 august”

  1. Andrei said

    Cu insuratoarea nu ma grabesc, cu muritul… sper sa nu se grabeasca altii pentru mine, cat despre stadion… la 17 ani debutam in ghete cu crampoane… dar acum dupa aproape 11 ani, mi-ar placea sa revin in iarba imbracat in tricoul pe care o sa-l poarte toata tribuna si sa dau din cap, fara a da gol, in ritmul muzicii unei trupe care m-a apropiat de rock definitiv. Ne vedem acolo!

  2. vladalau said

    “şi-am mai avut o dorinţă, când eram puştan(mic, slab şi cu cercel în ureche). să cânt pe fear of the dark într-un concert”

    nu-ş cum faci tu muntele, de mă predispui la mărturisiri.
    am avut şi io o dorinţă de-asta. să cînt muffin man cu zappa şi să mă lase şi pe mine la chitară.
    dar n-aveam cercel în ureche, nici în altă parte.
    rîzi ?

  3. muntele said

    râd din principiu. dar mai ales când eşti prin preajmă.

    andrei,după concert o punem şi de-o ecologizare mică.:) cât priveşte însurătoarea, nu tu tre să fii ăla care se grăbeşte. deşi, sanchi, aşa se spune. 🙂

  4. anca said

    Mă, ţie ţi-e frică. Stai liniştit că n-are ce să ţi se întâmple dacă eşti pe fază. Fii atent! E simplu: răspunzi “nu” la orice te întreabă ofiţerul şi, mai ales, nu semnezi nimic!
    Curaj! Eu zic că rezişti până în august.

    Pe de altă parte românul are o vorbă: “de ce ţi-e frică de aia nu scapi”. :->

  5. muntele said

    ” E simplu: răspunzi “nu” la orice te întreabă ofiţerul”

    e tentant, dar riscant. ce fac dacă mă întreabă:”cetăţene, erai treaz când ai luat-o pe cetăţeancă?”…

  6. anca said

    Dacă te întreabă aşa ceva însemnă că ai comis-o deja. Nu te mai scoate nici dracu’ din asta.
    De-aia zic: fii vigilent!

  7. anca said

    Peace :)>-

    Just for the record, mi-a plăcut mult partea cu fugitul de acasă. Nu păreai genul.
    Şi votez cu bicileta, n-are nici o legătură cu impotenţa (eu merg pe bicicletă şi role de când mă ştiu :D).

  8. stiuca said

    Anca, la voi tre scoasa saua ca sa-ntelegeti ideea.

    Deci clar e de facut prezenta corespunzator pe 4 august. Pe 4 au gust altfel sunetele.

  9. anca said

    Dacă se scoate şaua, ma dezic de bicicletă.
    Şaua are un rol bine definit (pour les connaisseurs).

Leave a Reply

 
