ciprian muntele

bob iz in di air

Posted by muntele on January 21, 2008

de când mi-am luat cadou de crăciun cartea de bucate,am început să prind curaj. am făcut fasole cu costiţă afumată-nimic special până aici-,dar în care am aruncat, în scârbă, şi nişte vin. o demenţă!

18 Responses to “bob iz in di air”

  1. doinash said

    Minunat! 🙂

  2. vladalau said

    muntele, nu se vede sticlele !
    don ramon plînge supt masă, muntele !

    pune, muntele, sticlele pe masă !

  3. anca said

    Mai bine te insori.
    Costiţa…

  4. transp said

    sunt de acord cu vladalau, intru totul.
    cu muraturile tre sa discut. ma cheama.

  5. muntele said

    nu ma insor si nu scot nimic! sau invers.

  6. vladalau said

    cîine.
    cîine eşti, nu om !

    (măcar nu te-nsura)

  7. muntele said

    nu,ma.

  8. anca said

    😀
    Iată ce confuzii poate produce o simplă virgulă.
    Deci, ca să înţeleagă toată lumea, e “nu, mă” sau “nu mă” (însor)?

  9. muntele said

    virgula e pusă pentru confuzie.

  10. anca said

    Confuzia e generatoare de panică.
    Insist, atenţie la virgule!

  11. blogoflender said

    o virgula poate sa salveze o viata…o afumatura salveaza un stomac 😀

  12. carmen said

    asa mi s-a facut o foame…..si un dor de tine.
    ca daca nu vine muntele.
    a propos, te-am vazut iar in dimineata asta. tot la romana, tot pe la 10. 🙂

  13. muntele said

    a, şi eu te vizitez în fiecare zi. pe blog. tot aştept să pice ceva.

  14. adriana said

    din povestea asta cu costita ma tenteaza rau muraturile. daca mai aveti, dati sa ajunga la toata lumea.

  15. muntele said

    probail că în timp ce scriai mesajul ăsta, făceam varză şi ultimele murături.

  16. marmotha said

    ti-ai gresit cariera!

  17. vladalau said

    muntele.
    pst.
    mă, e data de 23.
    (mă rog, la constanţa, este)

  18. muntele said

    maine, pe 24, o sa ma gandesc serios la faptul ca azi este/ieri a fost 23.ceea ce ma face sa inteleg mai bine sensul expresiei nu lasa pe azi ce poti face maine.

Leave a Reply

 
