ciprian muntele

v-am dat un inel…

Posted by muntele on January 20, 2008

iar voi v-aţi băgat **** în el. am citit de curând că la inaugurarea fiecărui hard rock cafe cântă o trupă rock bine cotată.ieri a avut loc inaugurarea unui hard rock  în bucureşti. a cântat holograf.

11 Responses to “v-am dat un inel…”

  1. mits said

    bine cotata…unde???

  2. vladalau said

    cred că la bursă, mits. saua la michaela răduleasca acasă.

    muntili, de ce agrăeşti buruenos ?
    mie-mi pare rău că n-a cîntat şi iris, să fie căcatul pîn’la lună.
    şi întreb şi eu, n-a crăpat nici o fană de emoţie ?
    dar ce păcat…..

  3. muntele said

    ma, locul cica e bun. doar ca voi avea grija sa nu ma nimeresc acolo taman pe la vreun concert proconsul sau compact.

  4. justme said

    locul arata bestial 🙂 am nimerit eu ieri acolo. e cel mai mijto loc din oras..cred. bine, preturile’s pe masura.

  5. marmotha said

    n-am mai ras de mult asa. multam, Munte! >:D<

  6. suntcalm said

    Holograf it’s hard? :))

  7. muntele said

    holograf it’s rock?!

  8. mirela said

    holograf it’s cafe?

  9. mihai said

    Erau..rock..acu’ ceva ani.. cel putin daca ascultati albumele pana in Supersonic (albumul cu inelu’ in cauza) o sa constatati cu mirare ca erau. Pana si pe Supersonic, care e un album f ok, sunt 3-4 melodii “hard rock” care nici nu zici ca sunt ale lor: Am bulit-o, C-asa vreau eu si Linia erotica. Acum s-au inmuiat ca na, le “plange” copiii daca baga sunete mai ruoc! 😦

  10. Alexandru` said

    Mihai, iti dai seama ca stim si noi ce fu Holograf, dar mi se pare ca nu pe Holografii aia i-au invitat ci pe astia mai de-acum. Astia mai tru…

  11. intrebarea e: si s-a dansat?

Leave a Reply

 
