ciprian muntele

umor negru

Posted by muntele on January 20, 2008

ilegalistul din mine a mai murit puţin, aroape de tot. după 4 ani de stat în bucureşti, mi-am făcut abonament ratb. de-acum, mi-a mai rămas doar să mă însor.

6 Responses to “umor negru”

  1. marmotha said

    Doamne fereste!

  2. muntele said

    tocmai mi-am scos singur o pată de ulei şi una de vin roşu de pe nişte pantaloni. de-aia zic şi eu, doamne fereşte!

  3. anca said

    Asa să-ţi ajute Dumnezeu!
    Ai intuit bine, abonamentul RATB are profunde şi nebănuite legături cu abonamentul la starea civilă.
    Ultima dată când am călătorit cu RATB-ul am asistat la o scenă absolut înduioşătoare: un tolomac de Bucureşti îşi îmbrânceşte cu graţie nevasta pe scări (pentru că proasta dracu’ nu ştia unde trebuie să coboare el) şi se aşează, natural, pe singurul loc liber. Şi toată lumea priveşte pe geam, ce mişto se vede oraşul din troleu! De atunci merg mai mult pe jos… aproape exclusiv.
    Nici metroul nu mă prea atrage. Concluzia unei discuţii elevate între doi domni la metrou: “Bă, dacă le iei, nici 5 la suta din femei nu ştie să facă o ciorbă calumea. Când le aud numa’ cu piţa, cu şaorma…”.
    Trăiesc încă cu senzaţia, puţin dureroasă, că, în ambele cazuri, trebuia să fi facut ceva, că puteam sa fac ceva (am o mânuţă destul de grea).
    Da, e clar, cred că la starea civilă, tinerilor insuraţi ar trebui să li se facă, din partea primăriei, cadou, un abonament RATB pe perioadă nelimitată!!! Să aibă dracu’ unde se cafti in linişte.
    A, şi să nu uit, sfat pentru călătoriile pe RATB: căştile la maxim (se ascultă la greu în trolee emisiunea ipochimenului cu farsele – sincer nu îmi amintesc cum îl cheamă, de câteva luni incerc – şi tot troleul se distrează. Şi se cafteşte)!

  4. dilEMA said

    eu zio că merită abonamntul.
    dar ţi l-ai făcut cam târziu.

  5. dilEMA said

    erată: zic

  6. dilEMA said

    erată: e de fapt scriu

Leave a Reply

 
