ciprian muntele

niu movies in town

Posted by muntele on January 13, 2008

iar am intrat la cinematograf fără să ştiu la ce film merg. de la o vreme îmi place să simt că trăiesc periculos. doar că de data asta am nimerit un film prost, dar la care am râs.mă resemnasem, aşa că n-am avut de ales. un scenariu odios cu un tip care e talismanul norocos pentru femeile nemăritate.îl aveai, te măritai. chiar şi la 300 de kilograme. de evitat!
de mers, însă la şeful şefilor, regia lars von trier. tot o comedie, dar cu un scenariu elaborat, poate prea elaborat pe alocuri, şi un buget de 3 milioane de euro, deşi senzaţia a fost că-i filmat în căminele de la moxa.

2 Responses to “niu movies in town”

  1. Melina said

    comedie de la lvt?!? it’s a must see. multumesc pentru informatie. 🙂

  2. daca chiar vrei sa vezi un film prost, du-te de vezi legenda vie, si dupa aia sa te-aud cum te plangi. parerea mea.
    /shark

Leave a Reply

 
