ciprian muntele

de ce nu sfarsit de an cu zero petarde?

Posted by muntele on December 31, 2007

deci, se poate!

la multi ani!

7 Responses to “de ce nu sfarsit de an cu zero petarde?”

  1. marmotha said

    unde? ca mie mi-au spart timpanele de ieri de pe la pranz! X-(

  2. muntele said

    la cluj.

  3. marmotha said

    pe cand imagini de la Cluj? Un jurnal al evenimentelor-ceva…? ne amenintai cu poze facute de tine. unde-s?

  4. gabriel said

    La multi ani,muntele!

    de la o cunostinta mai veche …. amintesti o ploaie grea la un meci steaua-liverpool in ghencea?

    ca sa nu spun de ceva ani de radio in bacau impreuna…

    salutari din raleigh,nc….

    PS:ai pus ceva kile pi tine,monser….

  5. muntele said

    domnule, mi-ai cam făcut ziua.
    o mare şi frumoasă surpriză.
    zi-mi ce radiouri asculţi acolo. îmi place să cred că aşa va fi cel mai simplu să aflu pe unde “rătăceşti”.

  6. gabriel said

    mai,juniorule…

    dupa aproape 10 ani de radio in fm-ul bacauan sint consecvent in ce ascult….alfa de la noi din tzara..
    pe bucuresteni nu prea ii ascult ca atunci cind e dimineata la voi la mine e program de nani si tu stii ca eu eram mai mult anglofil decit orice altceva si de ceva timp radiourile din UK nu mai pot fi ascultate online in afara tarii din motive de copyright…interesant,eh?
    ce sa zic? eu is in Raleigh,North Carolina dupa 3 ani in texas… unde ma aduce jobul,monser…radio local aici ascult posturile cu oldies 60’s-70’s sau rock in masina in trafic… nu-i entuziasmant,nu-i major market,multe programe retransmise si aproape deloc buletine de stiri..ai cam suferi de foame pe aici..lol…
    eu mai mult cu albumele,bre… entuziasmat de noul bruce springsteen, surprins de maroon 5 si sincer admir pe randy travis si steve earle (country singers)…
    PS: parerea mea despre Muse-primul album super,restul ca si radiohead.. cam mult zgomot si confuzie…
    PS2:nu plinge,iti respect opiniunea..
    cheers,bud…

  7. muntele said

    zâmbesc cu gura până la urechi…

Leave a Reply

 
