ciprian muntele

Userii mei sunt mult mai simpatici decât ai voştri

Posted by muntele on December 27, 2007

am făcut un mic experiment, extrem de amuzant,în care am testat simţul umorului celor aflaţi în lista mea de messenger.şi, implicit, şi pe al meu.un experiment în urmă căruia am aflat că messengerul poate fi un loc de joacă foarte bun, trebuie doar să ştii cum să-ţi stârneşti userii.am văzut filmul black hawk dawn cu urmatorul status de messenger:

Ma uit la film cu castile date la maxim. Daca vreti sa omorati un om, dati un buzz.

n-a durat decât doar câteva secunde până a început măcelul. după un sfert de oră era din nou linişte deplină. iar în urmă rămăsese haosul.
am primit un ciorchine întreg de buzz-uri, cele mai multe însoţite de un sincer la mulţi ani şi sărbători fericite. nu au lipsit şi audiblesurile cu ţipete,precum şi felicitările de încurajare.
cât despre film, vă recomand să-l vedeţi doar după ce daţi afară copiii, femeia din voi şi sonorul la maxim.şi închideţi messengerul.

4 Responses to “Userii mei sunt mult mai simpatici decât ai voştri”

  1. transp said

    io vreau sa stiu daca ai vazut hot fuzz, apropo de buzz!

  2. muntele said

    văzut. recomand.

  3. narcosis said

    poate experimentul asta era o alta forma a manifestarii dorintei de confirmare, pe principiul “Primesc buzz, deci exist”

  4. marmotha said

    oho, Muntele exista cu sau fara buzz-uri.
    te-am ratat, dar imi iau revansa. 😛

Leave a Reply

 
