ciprian muntele

psicho bloc

Posted by muntele on December 26, 2007

m-am reapucat de alergat, ceea ce, pentru a doua zi de crăciun şi un reapus total de peste două luni, a fost un gest aproape sinucigaş, dar, în final, unul extrem de reconfortant. cu excepţia momentului în care am intrat în liftul din care tocmai coborâse cineva cu ţigara aprinsă. mori, fraiere!

încă nu am renunţat la visul de a mă apuca de căţărat. şi nici la visul de a ajunge cândva la mallorca.

5 Responses to “psicho bloc”

  1. marmotha said

    cu “burtica” ta e cam greu sa faci ca nenea asta blond. 😛

  2. muntele said

    aha, deci umblă vestea.

  3. vasilyi said

    …adica te-ai apucat de alergat, dar folosesti liftul???
    Eu pentru alergat n-am culoar, da’ etaje, slava domnului, inca mai sunt!
    Iar cand revin de la cumaparaturi fara paine sau apa, e o incantare sa le iei iara la rand, pentru a doua oara.
    Cat despre bere, sa vezi ce frumos aluneca dupa o tura de doua luate cate doua…
    (aaaa… scari, nu beri! ca alea se descurca si singure)

    Pana si vara, cand iau bicicleta de coarne, tot fac mai putina miscare, ca o duc acasa cu liftul, ca pe-o doamna ce se afla!

  4. vasilyi said

    p.s. :))))) imi plac ghilimelele marmothei

  5. andreika said

    deep water solo. ce fac baietii aia acolo la mallorca.
    da nici nu trebuie sa mergi pina acolo ca sa incerci neaparat, e o zona la 2 pasi de noi, linga Varna in Bulgaria.

    si recomand calduros, inainte de a incerca, si poate si in loc de alergat;) sa incerci initial un panou artificial de escalada, sunt in bucuresti citeva.

    come and feel the rush;)

Leave a Reply

 
