ciprian muntele

Hepi New Year!&Beri Crismas!

Posted by muntele on December 20, 2007

6 Responses to “Hepi New Year!&Beri Crismas!”

  1. Melina said

    bun venit in casa noua si succes cu mutatul (posturilor, comentariilor, alea-alea) ! 🙂

  2. doinash said

    Da, da, mult succes, ca io mi-am prins urechile si inca ma mai doare de cand m-am mutat. Multe posturi si, vorba aia, sanatate mintala! 🙂

  3. transp said

    hai bine-ai venit! meeeri christmas!! bem
    in sfarsit pot sa te comentez de la muncile campului, ca pe blogspot nu voiau corporatistii sa ma lase

  4. muntele said

    transp, tot nu inteleg cum m-ai gasit asa repede.
    in rest, multam de urari. deja mi-am prin urechile in noul blog.

  5. transp said

    incurcate sunt caile blogului
    te citeam dinainte, de mult
    ai zis mamut, am inteles wordpress si iaca-te 🙂

  6. blogmeaway said

    ho..ho…ho mos muntele acusica suntem vecini de bloc, pardon de blog, adica de platforma…poate o pune si de-o asociatie de propritari….hai bafta pe-aici pe casa scarii ai grija la babele santinela ca “e” barfitoare si in rest sanatatii lu’ toata lumea si sa ne vedem sanatosi in anul ce o veni ca doar n-or da demnitarii cu masina peste noi, banuiesc ca unii vor mai sta si-n caselel lor ( in toate in acelasi timp) primite de la ANL. Atat am vrut sa zic…sa-mi taie cineva calea :))

Leave a Reply

 
