ciprian muntele

dracu’ m-a pus să nu votez! acu’ am apărut şi la o tv.

Posted by muntele on November 25, 2007

n-am votat şi jur că-mi pare rău că n-am votat.
imediat după anunţarea primelor rezultate de la alegeri, o tv-ul a avut un titlu care iar mi-a blocat mintea,nervii şi telecomanda timp de vreo două minute:

ELODIA NU A VOTAT AZI, 70 LA SUTĂ DIN ROMÂNI I-AU URMAT EXEMPLUL

mă simt ca atunci când am mers ultima oară la meci la steaua, când galeria striga:”cine nu sare, cine nu sare, ori este gabor ori e prost de moare!”, iar eu stăteam pe scaun.

6 Responses to “dracu’ m-a pus să nu votez! acu’ am apărut şi la o tv.”

  1. cristi said

    ole, ola/unde e elodia!
    ale ale ale oooo

  2. Anonymous said

    RUSINE! :))

    Macar mergeai vot, puneai stampila de 2 ori stampila si era anulat sau puteai sa pui stampila in toate patratelele ca sa ii multumesti pe toti.

    Oricum poti sa stai linistit. Altcineva a votata in locul tau.

  3. Alexandru` said

    Gaboreeee, voteaza, baaa!

  4. Petru said

    Prima TV – Megastar: Iantu criticand o concurenta “Semeni cu Elodia. Ai sunetele taiate cu toporul parca. Las-o pe ea si pe sotul ei criminal, daca o fi, iar tu concentreaza-te…” . Am incercat sa-mi amintesc spusele lui cat mai exact. Nu am reusit 100% 🙂

  5. justme said

    bine ca am votat =))

  6. Anonymous said

    lasa ca de abia s-au bucurat aia de numarau buletinele de vot ca n-au sta f mult. 🙂

    marmotha

Leave a Reply

 
