ciprian muntele

basul si cu hora mare

Posted by muntele on November 13, 2007

ce poate fi mai frumos decat sa sarbatoresti ziua romaniei la muzeul taranului roman? raspuns:orice.
ce poate fi mai bun decat un concert aniversar byron,de 1 decembrie, la muzeul taranului roman?raspuns:doua* concerte!

* al doilea e pe 7 decembrie, in laptarie.

5 Responses to “basul si cu hora mare”

  1. Alexandru` said

    Pai nu mai are loc Winterstock?

  2. ciprian muntele said

    zice gura spartă şi nesătulă că, anul ăsta, şoni ar fi cerut cam mult pentru o fasole cu gheaţă la mal de 1 decembrie.

  3. Alexandru` said

    S-o vaza-n ciorba, respectiv fasole. Ma refer la gheata, evident.

  4. Ancapone said

    mai, cum a fost aseara, in laptarie? Am auzit ca (citez) a fost belea ;)Imi pare tare rau ca n-am ajuns. Am ales tare prost aseara 😦

    Eu incerc sa ajung pe 22 dec, tot la Taran.

  5. ciprian muntele said

    păi, pe 22 decembrie, vom discuta despre asta.
    mare veste mi-ai dat, apropo. ca un cadou de crăciun.

Leave a Reply

 
